.....................



هزینه تعمیر کولر گازی

هزینه تعمیر کولر گازی

ارائه تمامی خدمات سرویس کولر گازی فقط در تهران ،شیراز،کرج،اصفهان،مشهد، اهواز  02162829000  02122880704 

 

مقرون به صرفه ترین هزینه سرویس کولر گازی را از خدمت از ما بخواهید

هزینه تعمیر کولر گازی از آن دسته هزینه هایی است که با نزدیک شدن به فصل گرما برای کسانی که در منزل خود کولر گازی دارند دغدغه ای محسوب می شود .شرکت ما سعی کرده است با آموزش تیم سرویسکاران خود ، تعمیر کولر گازی را به صورت حرفه ای انجام داده تا بتواند بهترین خدمات و بهترین هزینه سرویس کولر گازی را برای شما مشتریان گرامی در نظر بگیرد .

ما سعی کرده ایم به سوال های رایج شما عزیزان در رابطه با هزینه تعمیر کولر گازی پاسخ دهیم

 

tick هزینه تعمیر کولر گازی و هزینه سرویس کولر گازی بر چه اساسی مشخص می شود؟

tick وقتی کولر درست باشد و هوا را خنک کند باز هم به سرویس نیاز دارد؟

tick چگونه می توان کمپرسور کولر گازی را تست کرد؟

tick خدمت از  ما چه کولر گازی هایی را تعمیر و یا سرویس می کند؟



:: برچسب‌ها: هزینه تعمیر کولر گازی , هزینه سرویس کولر گازی , تعمیر کولر گازی , سرویس کولر گازی ,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 9:43


قیمت نظافت منزل و محل کار

قیمت نظافت محل کار و نحوه ی محاسبه هزینه چگونه است؟ 

اماکن کاری که در شهر های بزرگ قرار دارند بیشتر در معرض آلوده شدن قرار دارند به منظور جلوگیری از زیاد شدن این آلودگی ها محل کار باید به طور پیوستهنظافت شود . محل کار از آن دسته مکان هایی است که شما بیشترین وقت خود را در آنجا می گذرانید و تمیزی این مکان تاثیر بسیاری در انرژی و آرامش شما و دید مثبت مشتریان شما خواهد داشت .

شرکت خدماتی کلینز بر اساس تعرفه خدمات نظافتی سال 97 و همچنین طبق لیست قیمت نظافت ساختمان که از سوی اتحادیه شرکتهای نظافتی تعیین شده است مناسب ترین قیمت ها را در اختیار شما قرار می دهد.

البته قیمت نظافت محل کار و نحوه ی محاسبه ی هزینه همانند قیمت نظافت منزل به عوامل دیگری هم بستگی دارد از جمله تعداد ساعات کار نظافتچی ، مشاعات ساختمان ، جنسیت نظافتچی ، کار های متفرقه و ... می باشد .


 قیمت نظافت منزل چقدر است و چطور محاسبه میشود ؟

برای بعضی از مردم نظافت منزل ارتباط مستقیمی با آرامش ذهنیشان دارد بعضی ها نیز در یک محل مرتب و تمیز نمی توانند تمرکز کنند .شرکت کلینز برای کسانی که نظافت منزلشان برایشان اهمیت دارد خدمات نظافت منزل را در نظر گرفته است . نظافت منزل نیز از آن دسته کارهایی است که نیاز به فرد متخصص خود دارد تا کار را به بهترین نحو انجام دهد .حال این سوال پیش می آید که  قیمت نظافت منزل چقدر است و چطور محاسبه میشود ؟ 

ما سعی کرده ایم نیرو های خود را به گونه ای تعلیم دهیم که بتواند بهترین نتیجه را با کمترین هزینه برای پاکیزگی منزل شما به ارمغان بیاورد .

 یکی از عواملی که در قیمت نظافت منزل تاثیرگذار می باشد شهر شما می باشد .لیست قیمت نظافت منزل در تهران در مناطق مختلف این شهر و یا شهر های دیگر متفاوت است مثلا لیست قیمت نظافت منزل در شیراز نسبت به نظافت منزل شرق تهران متفاوت است .

 

☑️ عامل دیگر مقدار وقتی است که شما برای انجام خدمات در نظر دارید طبیعتا نظافت منزل پاره وقت از نظافت منزل تمام وقت هزینه کمتری را برای شما خواهد داشت.


نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 8:45


شرکت خدماتی تهران

شرکت خدماتی تهران ارائه دهنده کلیه خدمات نظافت منزل به کسانی است که به دنبال زندگی زیباتر و راحت تری هستند.اگر به دنبال موسسه خدماتی برای نظافت منزل هستید با ما همراه شوید. شرکت خدماتی تهران به صرفه ترین و کارآمدترین خدمات را توسط حرفه ای ترین نیرو ها در اختیارتان می گذارد.

خدمات نظافتی در شرکت خدماتی در تهران :

Heavy Check Mark on Microsoft Windows 10 October 2018 Update نظافت و شستن حیاط پارکینگ آسانسور و راه پله ها
Heavy Check Mark on Microsoft Windows 10 October 2018 Update نظافت درب ها پنجره ها و شیشه ها با مواد شوینده مناسب
Heavy Check Mark on Microsoft Windows 10 October 2018 Update ضد عفونی و جرم گیری حمام و سرویس های بهداشتی
Heavy Check Mark on Microsoft Windows 10 October 2018 Update شستن انواع دیوار ها سرامیک ها و پارکت با مواد منحصر بفرد و غیر مضر
Heavy Check Mark on Microsoft Windows 10 October 2018 Update چیدن وسیله ها و جا دادن آنها در جای مناسب و با بهترین سلیقه
Heavy Check Mark on Microsoft Windows 10 October 2018 Update تمیز کردن گاز یخچال کابینت و سینک ظرفشویی آشپزخانه و همچنین شستن و لکه بری ظروف
Heavy Check Mark on Microsoft Windows 10 October 2018 Update انجام هرگونه خرید و پخت و پز به سلیقه شما
Heavy Check Mark on Microsoft Windows 10 October 2018 Update شستن فرش و انواع مبل ها توسط تجهیزات مناسب
Heavy Check Mark on Microsoft Windows 10 October 2018 Update جا به جایی اثاثیه منزل و ادارات توسط نیروی خانم و آقا
Heavy Check Mark on Microsoft Windows 10 October 2018 Update نگهداری و مراقبت از کودکان و سالمندان توسط نیرو های جوان و با تجربه

 

☑️ شرکت خدماتی نظافتی ما با اطلاع از این نیازها و دغدغه مشتریان نظافت منزل تهران جهت جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات متمرکز برای خدمات نظافت منزل شرق تهران به تمامی موارد ذکر شده در بالا متعهد است.


اگر شما ساکن مناطق و محله های شرق تهران هستید و نیاز به نظافتچی مطمئن، امانت دار، تمیز و سریع همراه با پشتیبانی خدمات نظافت منزل دارید با ما تماس بگیرید و برای نظافت منزل شرق تهران نیرو اعزام کنید.

در کجای تهران زندگی می کنید؟

نظافت منزل غرب تهران

نظافت منزل جنوب تهران

خدمات نظافت منزل شمال تهران

با توجه به تجربه چندین ساله ما در انجام تمامی امور خدمات نظافت منزل شمال تهران و اعزام نیروی نظافتچی خانم و نظافتچی آقا برای تمامی محله ها و مناطق شمالی تهران بسیاری از مشتریان ما سوال و دغدغه های مشترک و مشابهی داشته اند. 


نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 11:23


کارواش سیار

چگونه یک کارواش سیار حرفه ای پیدا کنم ؟

حتما با من موافقید که بعد از یک روز بارانی ماشینتان کثیف شود و از این بابت که کثیفی ماشین اولین چیزی است که به چشم می آید نگران باشید.

با کارواش سیار “خدمت از ما” زمان خود را صرف ماندن در صف کارواش نمی کنید و آب زیادی را هنگام شستشوی ماشین هدر نمی دهید. زیرا بلافاصله پس از درخواست شما ، تیم کارواش سیار در محل شما حاضر می شود.

مزیت های کارواش سیار:

مهم ترین مزیت کارواش سیار : بدون نیاز به پرداخت انعام به پرسنل

ارزش دادن به زمان مشتری : صرفه جویی در وقت به دلیل عدم توقف در محیط کارواش

همگام با محیط زیست : صرفه جویی در مصرف بی رویه آب و انرژی

 


چه کسانی از خدمات کارواش در محل استفاده می کنند ؟

مشتریان همیشگی ما کسانی هستند که برای زمان ، پول ، انرژی و ماشین خود ارزش قائل هستند. این افراد بسیار با هوش هستند که می دانند به جای این که در صف های طولانی کارواش بمانند از کارواش در محل و یا کارواش آنلاین استفاده کنند.اگر در محل و خانه به شیر آب دسترسی ندارید ، بهترین گزینه برای شستشوی خودرو ، کارواش نانو و یا کارواش بدون آب است. برای این کار از یک اسپری روی بدنه ماشین یا هر قسمت دیگر استفاده می شود و به راحتی ذرات و غبار از آن زدوده می شود. فواید کارواش نانو به دلیل استفاده نکردن از آب ، به هدر نرفتن آب است.



:: برچسب‌ها: کارواش سیار, کارواش آنلاین,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 8:41


کارواش سیار

کارواش آنلاین، کارواش سیار، کارواش در محل

افزایش خدمات آنلاین باعث شده که سرعت کارهای روزمره افزایش زیادی داشته باشد. یکی از خدماتی که امروزه به صورت آنلاین در اختیار مردم میباشد کارواش آنلاین است که یه صورت کارواش سیار در اختیار افراد قرار میگیرد. کاوراش سیار که در محل مشتری انجام میشود به کارواش در محل نیز شناخته می شود.

امروزه برای در خواست کارواش سیار دیگر نیازنیست به دنبال شماره کارواش در محل نزدیک خودتان باشید. به راحتی میتوانید کارواش در محل را به صور آنلاین در اینترنت پیدا کنید و تمامی خدمات کارواش را در کاراش سیار در محل خودتان در یافت بکنید.

برای در خواست کارواش آنلاین در کارواش سیار باید محل خود را مشخص کنید و مدل ماشین شما تا هزینه انجام کار به شما نمایش داده شود.

اگر نیاز به کارواش در محل دارید میتوانید خدمات کامل کارواش سیار را از کارواش آنلاین درخواست بدهید.

 

 

کارواش در محل چه خدماتی را به شما ارائه میکند؟

 

موتورشویی خودرو با دقت هرچه تمام تر بدون آسیب به برق خودرو با کارواش نانو بخار .

صفر شویی کامل و باکیفیت خودرو ( روشویی و توشویی ) با کارواش نانو و کارواش با آب.

پولیش کاری و  واکس حرفه ای بدنه اتومبیل .

توشویی خودرو ( نظافت ، بخارشویی و خشکشویی و جاروبرقی کابینه داخلی و … ) با کاواش نانو.

روشویی خودرو ( شستشوی بدنه ماشین ، رینگ و تایر ، کاپوت ، سپر ماشین و … ) با کارواش نانو تهران و کارواش بدون آب.

 

 

چرا استفاده از کارواش سیار مورد توجه قرار گرفته است؟

 

همانطور که می دانید استفاده و دریافت خدمات آنلاین و همچنین رضایت مردم از این خدمات روز به روز در حال افزایش است. استفاده از خدمات کارواش آنلاین یا کارواش سیار تهران که مخصوص اهالی تهران می باشد، منجر به راحتی دریافت خدمات شستشوی حرفه ای آن هم جلوی درب منزل شما، صرفه جویی در زمان و امکان سفارش شستشوی اتومبیل در هر  روز هفته و هر زمان فارغ از نگرانی برای روزهای تعطیل یا شلوغ می شود.

شما با تغییر سبک دریافت شستشوی اتومبیل خود از کارواش های سنتی به کارواش سیار درب منزل به راحتی در هزینه هایی از قبیل بنزین رفت و آمد شما به کارواش، استهلاک خودرو و همچنین هزینه های روانی مانند اعصاب خوردی های ماندن در ترافیک یا هوای آلوده جلوگیری خواهید کرد.

استفاده از کارواش سیار تهران بهترین انتخاب برای افراد پر مشغله و گرفتار مانند شاغلین می باشد زیرا به جای اختصاص زمان برای رفتن به کارواش، ماشین آن ها به راحتی زمانی که در جلوی درب منزل ، داخل پارکینگ یا در نزدیک محل کار پارک شده است توسط نیروی خبره و ماهر در امر شستشوی ماشین شسته خواهد شد.

 

همچنین استفاده از این خدمات برای بانوان باعث شده است تا دیگر نگران توقف و ماندن در محیط نامناسب کارواش های سنتی نباشند و به راحتی تمام خدمات مورد نیاز برای شستشوی اتومبیل را درب منزل دریافت کنند. بنابرین از این به بعد تمامی بانوان ساکن در تهران می توانند از خدمات کارواش در محل تهران استفاده کنند.

 

 

وظایف نیروی کارواش آنلاین یا کارواش سیار در کارواش در محل چیست؟

 

پرسنل به خوبی میداند که قبل از شستشوی اتومبیل شما، نوع رنگ خودرو را تشخیص دهد و سپس از مواد شوینده مناسب با رنگ ماشین شما برای شستشوی اتومبیل استفاده کند. استفاده از مواد شوینده مناسب یکی از مهم ترین نکاتی است که در زمان شستشوی اتومبیل باید به آن توجه شود و به طور قطع این نکته توسط نیروهای آموزش دیده ما در کارواش در محل  تهران رعایت خواهد شد.

همچنین پرسنل با تنظیم فشار آب از رنگ خودروی شما در مقابل آسیب های احتمالی که ممکن است بر اثر فشار زیاد آب بوجود بیایند مراقبت می کنند.

برای دستیابی به بهترین نتیجه نیروی شستشوی کارواش در محل می تواند از باد گرم برای خشک کردن بدنه خودرو استفاده کند زیرا خشک شدن با باد گرم نتیجه بهتری دارد تا خشک کردن با دستمال است.

انتخاب مواد شوینده در زمان تمیز کاری داخل کابین نیز بسیار مهم است بنابرین بسیار لازم است قبل از شستشو و تمیز کاری داخل کابین، نیروی شستشوی کارواش سیار جنس داشبورد خودرو شما را تشخیص دهند تا بتواند از مواد مناسب برای شستشو و واکس داشبورد استفاده کند.

تمامی بدنه خارجی و فضای داخلی ماشین به صورت کامل و دقیق تمیز می شود و در تمامی مراحل شستشو توجه بسیاری به سلامت رنگ و بدنه اتومبیل شما خواهد شد زیرا نیروی شستشوی اتومبیل اعزامی از سمت ما به اهمیت این موضوع و رضایت مشتریان واقف هستند.

 

 

شما با استفاده از کارواش آنلاین میتوانید خدمات کارواش در محل را به راحتی مانند کارواش سیار در یافت بکنید و نگران هیچ کثیفی بر روی خودرو خود نباشید.

کارواش در محل با بالا ترین کیفیت به صورت همیشه گی در اختیار شما میباشد. با کارواش آنلاین اتومبیل خودرا همیشه تمیز نگهدارید و از خدمات کارواش سیار ارائه شده لذت ببرید.


نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 10:21


کارواش سیار شیراز

کارواش سیارشیراز

پیدا کردن کارواش شیراز برای خدمات کارواش در محل کار سختی است. اگر شما به دنبال کارواش تلفنی شیراز هستید پس احتمالا نیاز به شمارکارواش سیار شیراز دارید. با استفاده از کارواش شیراز دیگر پیدا کردن کارواش نانو در شیراز و کارواش ارزان در شیراز کار دشواری نیست. شما بهترین کارواش شیراز را به راحتی در هر کجا بخواهید با کمک کارواش شیراز به دست می آورید.

کارواش تلفنی شیراز خدمات کارواش در منزل شیراز را با ویژگی های بهترین کارواش شیراز در هر کجا بخاهید ارائه میکند تا شما به را حتی از این خدمات استفاده کنید.

از خدماتی که در کارواش شیراز و یا کارواش تلفنی شیراز به مشتریان ارائه می شود می توان به کارواش نانو در شیراز اشاره کرد. در این نوع کارواش تمام سطح اتومبیل شما با استفاده از مواد نانو شسته شده و شما رضایت کاملی از کیفیت کار خواهید داشت.

تجربه کارواش تلفنی شیراز  در ارائه خدمات کارواش در منزل شیراز بسیار بوده و کارواش ارزان در شیراز را برای شما راهم کرده تا شما با کمترین قیمت کارواش در منزل شیراز را با خدمات کارواش نانو در شیراز در یافت کنید.

از ویژگی های کارواش ارزان در شیراز که توسط کارواش شیراز و کارواش تلفنی شیراز ارائه می شود کارواش بدون انعام در شیراز می باشد.

کارواش بدون انعام در شیراز

کارواش بدون انعام در شیراز برای اولین بار توسط کارواش شیراز و کارواش تلفنی شیراز برای مشتریان اماده شده است تا هزینه کارواش در منزل شیراز و کارواش نانو در شیراز پایین بیاید.

شما می توانید به راحتی کارواش نانو در شیراز و کارواش در منزل شیراز را توسط کارواش بدون انعام در شیراز در کوتاه ترین زمان و بهترین کیفیت در یافت کنید.

شماره کارواش سیار شیراز را همین الان ذخیره کنید تا بتوانید از کارواش تلفنی شیراز خدمات کارواش نانو در شیراز و کارواش در منزل شیراز را در یافت کنید.

بهترین کارواش شیراز

بهترین کارواش شیراز  و همچنین کارواش ارزان در شیراز را هم می توانید با شماره کارواش سیار شیراز در خواست دهید تا راحت ترین روش سفارشات را ببینید.

کارواش بدون انعام در شیراز بسیار مورد پسند واقع شده و مشتریان را از پرداخت پول بیشتر دور کرده است. پول و زمان خود را با استفاده از کارواش در منزل شیراز ، کارواش تفنی شیراز و کارواش شیراز ذخیره کنید تا لذت خرین انلاین را تجربه کنید.

کارواش در منزل شیراز و کارواش تلفنی شیراز

کارواش در منزل شیراز ، کارواش تلفنی شیراز و کاراش نانو در شیراز برای راحتی استفاده شما شماره کارواش سیار شیراز را درست کرده اند تا اگر شما دست رسی به اینترنت نداشتید بتوانید با شماره کارواش سیار شیراز در خواست کارواش تلفنی شیراز و کارواش در منزل شیراز را بکنید. همچنین با شماره کارواش سیار شیراز امکان در خواست کارواش نانو در شیراز و کارواش بدون انعام در شیراز و یا کارواش ارزان در شیراز امکان پذیر شده است.

کارواش شیراز

کارواش شیراز اماده خدمات رسانی به تمامی مشتریان در شیراز می باشد و شما در هر زمان ثبت سفارش خود را چه از روش اینترنتی و چه از روش تماس با شماره کارواش سیار شیراز ثبت کنید همکاران ما در کوتاه ترین زمان بهترین نیروی خدماتی را برای شما می فرستند شما از خدما کارواش شیراز و کارواش تلفنی شیراز استفاده می کنید.

در کوتاه ترین زمان شما می توانید خدماتی مانند کارواش نانو در شیراز را در خواست بدهید و بهترین کارواش شیراز برای شما این خدمات را انجام بدهد.

کارواش ارزان در شیراز را به راحتی با تماس با شماره کارواش سیار شیراز در خواست بدهید  و خدمات کارواش در منزل شیراز را در هم محلی که بخواهید دریافت بکنید.

کارواش نانو در شیراز چیست؟

کارواش بدون آب یا همان کارواش نانو در شیراز روشی برای تمیز کردن ماشین بدون آب یا با مقدار آب بسیار کم است. در کارواش بدون آب از مواد شیمیایی لغزنده‌ای استفاده می‌شود که بر پایه‌ی فناوری نانو ساخته و پرداخته شده‌اند. این مواد روی بدنه‌ی ماشین اسپری می‌شوند و سپس با استفاده از حوله یا دستمال‌های میکروفایبر، بدنه‌ی خودرو تمیز می‌شود. غالبا تمیز کردن ماشین به روش کارواش بدون آب راحت‌تر و کم‌دردسرتر از روش‌های سنتی و قدیمی‌تر است. نتیجه‌ی نهایی هم به خوبی سایر روش‌ها است و ماشین را به تمیزی روز اول‌اش در می‌آورد

کارواش نانو در شیراز چگونه کار میکند؟

جاذبه‌ی مولکولی مهم‌ترین عاملی است که باعث چسبیدن جرم و آلودگی‌ها روی سطوح مختلف از جمله ماشین‌ها می‌شود. برای تمیز کردن سطح ماشین باید این جاذبه را شکست داد. در روش‌های سنتی معمولا این کار به کمک شوینده‌های رایج و آب اتفاق می‌افتد و مواد شوینده با ذرات آلودگی ترکیب می‌شوند و آن‌ها را از سطح ماشین جدا می‌کنند. اسپری‌های نانو هم دقیقا همین کار را انجام می‌دهند؛ اما بدون استفاده از آب! ترکیب ساخته شده به کمک فناوری نانو با ذرات نانومتری روی سطح ماشین ترکیب می‌شوند و در نهایت می‌توان این ترکیب را به کمک دستمال از روی سطح ماشین پاک کرد. البته بد نیست یادآوری کنیم که استفاده از کارواش بدون آب نانو بیشتر در مواقعی توصیه می‌شود که ماشین خیلی کثیف نیست و گل یا خاک زیای روی آن ننشسته است. معمولا این نگرانی وجود دارد که استفاده از کارواش بدون آب ممکن است باعث آسیب‌دیدگی و ایجاد خط و خش روی ماشین شود؛ اما این نگرانی کاملا بی‌مورد است و استفاده از اسپری نانوی باکیفیت و پاک کردن اصولی ماشین هیچ آسیبی به وجود نمی‌آورد و به خوبی باعث تمیز شدن ماشین می‌شود. دلیل توصیه برای استفاده از حوله‌های میکروفایبر این است که بافت این حوله‌ها به گونه‌ای است که اولا قدرت جذب بالایی دارند و در ثانی، بافت نرم این حوله‌ها باعث می‌شود خط و خشی روی ماشین نیفتد و سطح آن خیلی خوب تمیز شود

مراحل شست و شوی کارواش نانو در شیراز چیست؟

مرحله‌ی اول کارواش نانو در شیراز :

چند حوله‌ی میکروفایبر تمیز تهیه کنید یا دستمال‌هایی با بافت نرم و قدرت جذب بالا پیدا کنید. دستمال‌ها را چهار تا بزنید تا ۸ سطح تمیز به دست آورید و بتوانید بیشترین استفاده را از دستمال بکنید. سپس یک اسپری شستشوی نانو تهیه کنید. معمولا بهترین اسپری‌ها آنهایی هستند که سیلیکون یا ترکیبات آلی فرار ندارند. بهترین ترکیب‌ها آنهایی هستند که بتوانید با آن بدنه‌ی ماشین، شیشه و حتی قسمت‌های پلاستیکی را هم تمیز کنید. معمولا بسیاری از محصولات موجود در بازار دارای درصد بالایی از سیلیکون هستند. سیلیکون خاصیت چرب کردن و درخشندگی دارد و ماشین را براق می‌کند. اما از طرفی این ترکیب می‌تواند باعث جذب بیشتر گرد و غبار شود و حتی به مرور زمان، آسیب‌هایی را به رنگ خودرو وارد کند

 

مرحله‌ی دوم کارواش نانو در شیراز :

ماشین را در ذهن به بخش‌های مختلفی تقسیم کنید. مثلا سقف، شیشه‌های جانبی، کاپوت و صندوق ماشین، درهای جانبی، چرخ‌ها و غیره. حواس‌تان باشد که اگر دستمال خیلی کثیف شد آن را عوض کنید. هیچ‌وقت از دستمال خیلی کثیف برای پاک کردن خودرو استفاده نکنید؛ چرا که می‌تواند باعث ایجاد خط و خش رو بدنه شود. پیش از استفاده‌ی دوباره از دستمال‌های میکروفایبر حتما آنها را بشویید

مرحله‌ی سوم کارواش نانو در شیراز :

معمولا افراد با تجربه، تمیز کردن را از بالای خودرو شروع می‌کنند؛ زیرا اگر سقف ماشین را برای آخر کار بگذارید، ممکن است در حین تمیزکردن این قسمت، بقیه‌ی نواحی را کثیف کنید. روی دستمال مقداری از ترکیب نانو را اسپری کنید و به آرامی روی بخش مورد نظر بکشید. بعد از آن به سرعت از دستمال خشک دیگری استفاده کنید و روی همان ناحیه بکشید. کشیدن حوله‌ی دوم باعث یکنواختی و پرداخت لایه‌ی نانو روی سطح و درخشندگی و تمیزی ماشین می‌شود

 

مرحله‌ی چهارم کارواش نانو در شیراز :

دستمال‌ها را در یک جهت حرکت دهید و حواس‌تان باشد که به هیچ وجه حرکت دایره‌ای با دستمال انجام ندهید؛ چرا که با این‌ کار خاک روی ماشین می‌ماند. پیشنهاد کارواش نانو در شیراز این است که در یک خط و در مسیر حرکت باد ماشین را تمیز کنید. تمامی مراحل گفته شده را برای بخش‌های مختلف ماشین اجرا کنید تا به نتیجه‌ی مطلوب برسید. ضمنا یادتان باشد وقتی سطح دستمال کثیف شد، آن را بچرخانید و از بخش تمیز استفاده کنید

ویژگی کارواش نانودر شیراز چیست؟

از بین بردن خش های ماشین با کارواش نانو در شیراز

یکی از موادی که در ساخت محلول کارواش نانو استفاده می‌شود، واکس بدنه‌ی خودرو است؛ از همین رو بسیاری از محلول‌های نانوی استفاده شده در پروسه‌ی شستشوی خودرو، قابلیت از بین بردن خط و خش‌های سطحی دارند. همانطور که پیش‌تر گفتیم، فاصله بین ملکولی محلول‌های نانو بسیار کم است؛ از همین رو قادر هستند فرورفتگی‌های کوچک به وجود آمده روی رنگ بدنه‌ی خودروها را پر کنند. برای اینکه بتوانیم از خاصیت خشگیری محلول‌های نانو استفاده کنیم، می‌بایست از نمونه‌هایی بهره بگیریم که ویسکوزیته یا گران‌روی بالایی دارند. همچنین پیشنهاد می‌شود در پروسه‌ی دیتیلینگ (Detailing) یا خشگیری بدنه‌ی خودروها از دستگاه بافر یا همان دستگاه پولیش استفاده شود؛ زیرا در صورتی می‌توان آثار خط و خش بدنه‌ی خودرو از بین برد که مواد نانو به صورت یک‌دست روی کل قسمت آسیب‌دیده پخش شوند. پروسه‌ی خشگیری باید بعد از شستشوی کامل بدنه‌ی خودرو انجام شود. قبل از اینکه محلول کارواش نانو را روی بخش‌های آسیب‌دیده پخش کنیم، می‌بایست محل خراش را با یک سنباده‌ی نرم با بدنه هم‌سطح کنیم. البته باید این موضوع را هم در نظر داشت که محلول‌های نانو هیچ‌گاه به عنوان مواد از بین برنده‌ی خراش در حوزه خدمات خودرویی مطرح نشده‌اند؛ اما با این وجود نمی‌توان این خاصیت آنها را نادیده گرفت

آب گریز شدن بدنه با استفاده از کارواش ناو در شیراز

محلول کارواش نانو از خاصیت هیدروفوبیکی (Hydrophobic) بهره‌مند هستند. هیدروفوبیک یا آب‌گریز بودن محلول‌ کارواش نانو باعث می‌شود پس از شستشوی خودرو با این مواد، مایعات روی رنگ بدنه جمع نشوند و تا مدت زیادی اتومبیل شما تمیز بماند. آب‌گریز بودن محلول‌های نانو باعث می‌شوند قطرات آب یا دیگر مایعات به فرم کروی تغییر شکل دهند و از روی بدنه خودرو به سمت پایین بلغزند. این خاصیت باعث می‌شود عناصری مثل آب باران یا نوشیدنی‌های رنگی روی بدنه‌ی خودرو شما لکه ایجاد نکنند

درخشنده شدن رنگ ماشین به وسیله کارواش نانو در شیراز

همانطور که پیش‌تر گفتیم، یکی از مواد پایه در ساخت محلول کارواش نانو، واکس بدنه خودرو است؛ از همین رو این شوینده‌ها قادر هستند درخشندگی و جلا را به رنگ بدنه‌ی خودرو شما بازگردانند. آمفوتریک و البته سورفکتانت‌های یونی و غیر یونی در محلول‌های نانو باعث می‌شوند فاصله بین ملکولی ذرات سازنده این مواد کاهش پیدا کند. تراکم بالای ذرات سازنده محلول کارواش نانو باعث می‌شود که این مواد به صورت یک‌دست و با یک ضخامت مشخص روی پیکره‌ی اتومبیل قرار بگیرند؛ از همین رو زمانی که نور به رنگ بدنه‌ی خودرو می‌تابد، انعکاس آن در یک طیف منظم و خطی صورت می‌گیرد. همین موضوع سبب می‌شود رنگ بدنه‌ی اتومبیل پس از کارواش نانو درخشندگی و جلای خاصی داشته باشد. این امر در خودروهای لوکس وارداتی که از اصول طراحی استریم لاینینگ بهره‌ می‌برند، بیشتر قابل مشاهده است. البته برای اینکه در پایان پروسه‌ی کارواش نانو نتیجه‌ی بهتری حاصل شود و رنگ بدنه‌ی اتومبیل درخشندگی بیشتری به خود بگیرد، بهتر است از دستگاه بافر یا همان دستگاه پولیش برای پخش کردن یک‌دست محلول کارواش نانو استفاده شود

کارواش ارزان در شیراز ، کارواش بدون انعام در شیراز

مشکل پرداخت انعام در کارواش بدون انعام در شیراز بر طرف شده است

پرداخت انعام در کارواش‌ها به امر رایجی بدل شده است. این مساله تا جایی پیش‌ رفته که در بسیاری از کارواش‌ها اگر انعام خوبی پرداخت نکنید، ماشین‌تان به خوبی شسته نمی‌شود. گزارش‌های متعددی هم در رابطه با این مساله در روزنامه‌ها و سایت‌های مختلف نوشته شده است. از طرفی گفته می‌شود که در پرداخت انعام هیچ اجباری وجود ندارد؛ اما در عمل اتفاق دیگری رخ می‌دهد. صاحبان خودروها همیشه در رابطه با این مساله به مشکل برمی‌خورند و با ناراحتی‌های فراوانی پیرامون این موضوع مواجه می‌شوند. به همین خاطر بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که خودروهای خود را دیگر به کارواش‌ها نبرند؛ بلکه از افراد متخصص بخواهند تا برای تمیز کردن ماشین پیش آنها بروند. این شیوه‌ای است که در کارواش بدون انعام رعایت می‌شود

اگر شما از کارواش بدون انعام در شیراز استفاده کنید انگاه از کارواش ارزان در شیراز استفاده کرده ایید به دلیل اینکه انعام پرداخت نمیکنید و هزینه استحلاک ماشین خود را پایین می آورید.

پس به راحتی با استفاده از کارواش تلفنی شیراز که از طریق تماس با شماره کارواش سیار شیراز در خواست می دهید می توانید از کارواش بدون انعام در شیراز و کارواش ارزان در شیراز بهره ببرید.

بهترین کارواش شیراز به راحتی در اختیار شماست. شما با تماس با شماره کارواش سیار شیراز و در خواست کارواش تلفنی شیراز و انتخاب یکی از خدمات این کارواش مانند کارواش نانو در شیراز خدمات کارواش در منزل شیراز را توسط بهترین کارواش شیراز در یافت می کنید


نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 9:9


شرکت خدماتی نظافتی در تهران

خانم هایی که از نظافت منزلتون خسته شدید

:: برچسب‌ها: شرکت خدماتی نظافتی در تهران، شرکت خدماتی تهران,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 12:33


شستشوی مبل غرب تهران

شستشوی مبل غرب تهران یکی از پرطرفدارترین خدمات در زمینه ی مبل شویی به شما شهروندان تهرانی است ، تا بتوانید به خدمات مبل شویی در منزل دسترسی داشته باشید و مبل های منزل یا محل کار خود را بشویید! برای شستن مبل از مجهزترین و جدیدترین دشتگاه ها استفاده می شود تا مبل ها خیلی سریع خشک شوند و قابل استفاده باشند.

اگر نگران هزینه شستشوی مبل غرب تهران هستید لازم است بگوییم دیگر نگران نباشید.هزینه های تعیین شده جهت مبل شویی غرب تهران طبق نرخ اتحادیه می باشد و به طور قطع می توان گفت که این هزینه ها استاندارد هستند.

در شستشوی مبل با دستگاه مبل شویی چندین فاکتور مهم است :

نوع مواد شوینده: بعضی از پارچه های روکش مبل بسیار حساس هستند و هنگام مبل شویی با دستگاه باید مراقب بود که لطمه ای به روکش مبل وارد نشود پس باید از مواد شوینده مناسب استفاده بشود.

جنس مبل: مبل هایی که با روکش چرم و یا چوب هستند به نفوذ آب و رطوبت حساس اند. به همین جهت باید مراقب جنس مبل باشیم و سریع در معرض آفتاب قرار دهیم تا خشک شوند.

اندازه مبل: اندازه مبل در هزینه ی شستشوی مبل غرب تهران موثر است.هرچه اندازه مبل بزرگتر باشد هزینه آن هم به نسبت سایز های معمولی بیشتر است.

نوع دستگاه مبل شویی : برای مبل شویی از دستگاه‌های متنوعی استفاده می‌شود. سیستم شستشوی بعضی از دستگاه‌های مبل شویی ، آب را با مواد شوینده بر سطح روکش مبل می ریزد و سپس توسط سیستم مکش ، رطویت آب را از روی مبل جذب خواهد کرد.

✔️ اگر همانند شستشوی فرش در منزل خودتان بخواهید در منزل مبل هایتان را بشویید این کار بسیار سخت خواهد بود. خودتان می دانید که در خانه های آپارتمانی و کوچک این امکان نیست! بردن مبل ها به حیاط و قرار دادن آنها در معرض نور و هوا بسیار دشوار است. یک مشکل دیگر این است که برای جابجایی مبل باید از چندین نفر کمک بخواهید!

✔️ اگر خودتان بخواهید مبل های محل کارتان را بشویید باید از مواد شوینده مناسبی استفاده کنید تا به مبل لطمه ای وارد نشود و مبل ها شیک بودن خود را از دست ندهند!

✔️ پس به شما پیشنهاد می کنیم برای اینکه مشکلتان را دو چندان نکنید از دستگاه مبل شویی استفاده کنید.

✔️ دستگاه هایی که جهت شستشوی مبل استفاده می شوند در مبل شویی غرب تهران آماده شده است.


آیا در جستجوی بهترین مبل شویی غرب تهران هستید

:: برچسب‌ها: شستشوی مبل غرب تهران, مبل شویی غرب تهران,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 11:34


خدمات پذیرایی مجالس

خدمات پذیرایی مجالس یکی از مهمترین دغذغه های ما هنگام برگزاری مجالس می باشد. مهمانی چه مختصر باشد و چه بزرگ و باشکوه ، نیاز به نیرو جهت خدمات پذبرایی دارد.

برای اینکه در هنگام برگزاری مراسم بتوانید مجلستان را با آرامش بیشتری کنترل کنید ، برای اینکه زمان بیشتری را در کنار مهمانانتان سپری کنید ، برای اینکه بهترین خدمات را برای مهمانانمان عرضه کنید کافی است با یک شرکت خدماتی پذیرایی تماس بگیرید و درخواست نیروی خدماتی کنیدخنده.

 آیا برای برگزاری جشن تولد های فرزندتان نیاز به همکاری نیروی خدماتی دارید ؟ 

آیا برای پذیرایی از دوستانتان نیاز به مهماندار مجالس دارید؟

آیا نمی دانید چگونه باید مجلس عروسی خود را مدیریت کنید؟

آیا از اینکه همواره باید در حین مراسم به فکر پذیرایی از مهمانان باشید کلافه شده اید؟اخم

آیا به دنبال نیرویی حرفه ای و متخصص برای خدمات پذیرایی هستید؟

 

اکنون زمان آن رسیده که تمامی نگرانی های خود را جهت برگزاری مراسم از بین ببرید.شما می توانید با تماس با شرکت خدمات پذیرایی درخواست اعزام مهماندار پذیرایی کنید و از خدمات پذیرایی در منزل ، خدمات تشریفات عروسی و خدمات پذیرایی مجالس استفاده کنید.

 

 

خدمات پذیرایی شامل سرویس های زیر است :

1.بسته بندی انواع غذا میوه و خوراکی های دیگر

2.چیدن انواع ظزوف و خوراکی روی میز سرو غذا توسط مهماندار خانم خوش سلیقه

3.مدیریت ماشین ها برای پارک کردن ماشین مهمانان ها

4.استقبال از مهمانان هنگام ورود و بدرقه ی آنان در خروج از مراسم

5.جابجایی میز و صندلی و وسایل دیگر

6.جمع آوری ظروف کثیف و پذیرایی از مهمانان جدید

7.آشپزی و پخت انواع غذا و شیرینی جات

 

شرکت خدماتی پذیرایی با کادری مجرب و متخصص می تواند هرنوع نیاز شما را برای پذیرایی از مهماناننتان برآورده کند. افرادی که جهت پذیرایی در شرکت خدمات پذیرایی استخدام شده اند ، نیرویی آموزش دیده و با مهارت می باشند که کاملا از اصول مهمانداری و آداب معاشرت آگاهند. پرسنل شرکت خدماتی افرادی مورد اعتماد و خوش سلیقه هستند که می توانند پذیرای مهمانان شما باشند.

✅ اگر تعداد مهمانان شما زیاد است و به بیشتر از یک نفر نیرو جهت پذیرایی نیاز دارید اشکالی ندارد ، می توانید درخواست کادری کارآزموده جهت پذیرایی دهید.

✅ اگر برای پذیرایی از دوستانتان در منزل نیاز به فردی با سلیقه و مورد اطمینان جهت پذیرایی دارید می توانید مهماندار خانم اعزام کنید.

✅ هزینه هایی که برای اعزام مهماندار جهت پذیرایی مشخص شده اند بسیار منصفانه می باشند.این هزینه ها کاملا استاندارد هستند.

✅ پس کافی است بهترین کیفیت خدمات را با منصفان ترین هزینه از یک شرکت خدماتی پذیرایی معتبر بخواهید.

 

 



:: برچسب‌ها: شرکت خدماتی پذیرایی, مهماندار مجالس, خدمات پذیرایی مجالس,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 10:25


خدمات پذیرایی مجالس

خدمات پذیرایی مجالس یکی از مهمترین دغذغه های ما هنگام برگزاری مجالس می باشد. مهمانی چه مختصر باشد و چه بزرگ و باشکوه ، نیاز به نیرو جهت خدمات پذبرایی دارد.

برای اینکه در هنگام برگزاری مراسم بتوانید مجلستان را با آرامش بیشتری کنترل کنید ، برای اینکه زمان بیشتری را در کنار مهمانانتان سپری کنید ، برای اینکه بهترین خدمات را برای مهمانانمان عرضه کنید کافی است با یک شرکت خدماتی پذیرایی تماس بگیرید و درخواست نیروی خدماتی کنیدخنده.

 آیا برای برگزاری جشن تولد های فرزندتان نیاز به همکاری نیروی خدماتی دارید ؟ 

آیا برای پذیرایی از دوستانتان نیاز به مهماندار مجالس دارید؟

آیا نمی دانید چگونه باید مجلس عروسی خود را مدیریت کنید؟

آیا از اینکه همواره باید در حین مراسم به فکر پذیرایی از مهمانان باشید کلافه شده اید؟اخم

آیا به دنبال نیرویی حرفه ای و متخصص برای خدمات پذیرایی هستید؟

 

اکنون زمان آن رسیده که تمامی نگرانی های خود را جهت برگزاری مراسم از بین ببرید.شما می توانید با تماس با شرکت خدمات پذیرایی درخواست اعزام مهماندار پذیرایی کنید و از خدمات پذیرایی در منزل ، خدمات تشریفات عروسی و خدمات پذیرایی مجالس استفاده کنید.

 

 

خدمات پذیرایی شامل سرویس های زیر است :

1.بسته بندی انواع غذا میوه و خوراکی های دیگر

2.چیدن انواع ظروف و خوراکی روی میز سرو غذا توسط مهماندار خانم خوش سلیقه

3.مدیریت ماشین ها برای پارک کردن ماشین مهمانان ها

4.استقبال از مهمانان هنگام ورود و بدرقه ی آنان در خروج از مراسم

5.جابجایی میز و صندلی و وسایل دیگر

6.جمع آوری ظروف کثیف و پذیرایی از مهمانان جدید

7.آشپزی و پخت انواع غذا و شیرینی جات

 

شرکت خدماتی پذیرایی با کادری مجرب و متخصص می تواند هرنوع نیاز شما را برای پذیرایی از مهمانانتان برآورده کند. افرادی که جهت پذیرایی در شرکت خدمات پذیرایی استخدام شده اند ، نیرویی آموزش دیده و با مهارت می باشند که کاملا از اصول مهمانداری و آداب معاشرت آگاهند. پرسنل شرکت خدماتی افرادی مورد اعتماد و خوش سلیقه هستند که می توانند پذیرای مهمانان شما باشند.

✅ اگر تعداد مهمانان شما زیاد است و به بیشتر از یک نفر نیرو جهت پذیرایی نیاز دارید اشکالی ندارد ، می توانید درخواست کادری کارآزموده جهت پذیرایی دهید.

✅ اگر برای پذیرایی از دوستانتان در منزل نیاز به فردی با سلیقه و مورد اطمینان جهت پذیرایی دارید می توانید مهماندار خانم اعزام کنید.

✅ هزینه هایی که برای اعزام مهماندار جهت پذیرایی مشخص شده اند بسیار منصفانه می باشند.این هزینه ها کاملا استاندارد هستند.

 پس کافی است بهترین کیفیت خدمات را با منصفان ترین هزینه از یک شرکت خدماتی پذیرایی معتبر بخواهید.

 

 



:: برچسب‌ها: شرکت خدماتی پذیرایی, مهماندار مجالس, خدمات پذیرایی مجالس,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 10:25



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cleanz ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید
farsimaryam96@gmail.com




مریم فارسی




تعمیر کولر گازی ال جی
سرویس کولر گازی ال جی
تعمیر کولر گازی در منزل
سرویس کولر گازی در منزل
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی و آدرس cleanz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












پرستار بچه , پرستار سالمند در منزل , پرستار سالمند , پرستار کودک , پرستار کودک , نظافت منزل , شرکت خدماتی نظافتی , پرستار کودک در منزل , خدمات پرستاری در منزل , نگهداری سالمند در منزل , پرستار در منزل , خدمات پرستاری شبانه روزی , خدمات پرستاری در منزل , پرستار کودک در منزل , شرکت خدماتی نظافتی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: