.....................



آموزش سرویس کولر گازی اسپلیت توسط مرکز معتبر

در مطلب قبلی، برای شما از تعمیر کولر گازی گفتیم؛ اما می‌دانیم سرویس کولر گازی که شامل خدمتی مثل شارژ گاز کولر گازی هست، با تعمیرات فرق دارد. به همین دلیل برای ارائه مطلبی در خور شما، این مطلب را درباره سرویس کولر گازی تدوین کردیم. 

اول از هر چیز، بگذارید برایتان بگوییم مراحل سرویس کولر گازی چطور انجام می شود:

 

مرحله اول:

در این مرحله ابتدا باید قاب جلویی پنل را بازکرده و فیلترهای آن را بیرون کشیده و با استفاده از فشار آب تمیز بشویید به نحوی که خاک و گردوغباری روی آن باقی نماند.

 

مرحله دوم:

دراین مرحله باید سنسور کولر را بیرون کشیده و تمیز کنید و به جای خودش برگردانید.علت تمیز کردن و اهمیت به این سنسور بخاطر وظیفه مهم آن است که چک کردن دمای محیط را انجام می دهد و به برد، فرمان روشن و خاموش شدن خودکار کولر گازی را می‌دهد. اگر این سنسور کثیف باشد به دلیل فرمان اشتباه به برد در سیستم شما اختلال ایجاد می‌شود.

 

اگر برایتان این سوال پیش آمده هزینه سرویس کولر گازی چقدر است:

 

هزینه سرویس کولر گازی و اسپلیت چگونه تعیین می‌شود؟

هزینه سرویس کولر گازی چقدر است؟ آیا هزینه سرویس کولر گازی ال جی یا سرویس کولر گازی اجنرال با یکدیگر تفاوت دارند؟ معمولا این‌ها سوالاتی هستند که مشتریان در این مورد می‌پرسند. قیمت سرویس کولر گازی به عوامل متفاوتی بستگی دارد. گاهی سرویس کار کولر گازی در محل حضور می‌یابد و متوجه می‌شود شرایط کولر گازی به شکلی است که هزینه‌ای بیش از هزینه اعلام شده خواهد بود. طبق نرخ اتحادیه سرویس کولر گازی تعیین می‌شود.

در مواردی نیز تعمیرکار کولر گازی یا سرویسکار کولر گازی در محل حضور می‌یابند و متوجه خواهد شد که کولر گازی نیازمند یک سرویس ساده است؛ و به عنوان مثال نیازی به شارژ کولر گازی نیست، به تبع هزینه سرویس کولر گاز کاهش پیدا می‌کند.



:: برچسب‌ها: سرویس کولر گازی, سرویسکار کولر گازی, هزینه سرویس کولر گازی, قیمت سرویس کولر گازی,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 23:44


تعمیرات کولر گازی

اگر شما مایل به تعمیرات کولر گازی هستید؛ ما برای شما یه مقاله جامع و کامل تدارک دیده‌ایم که می‌تواند برایتان اثرگذار شود. ابتدا برای شما درباره علت تعمیر کولر گازی و مزیت‌های آن گفته‌ایم؛ و بعد خدماتی که ذیل تعمیر کولر گازی ارائه می‌شود، پرداخته‌ایم و بعد از آن به هزینه تعمیر اسپیلت. 

 

مزیت تعمیر کولر گازی چیست؟

  • صرفه جویی در مصرف اسپلیت
  • پایین آمدن هزینه
  • تمیز شدن کولر و در نتیجه تمیز شدن هوای خروجی
  • بازده و کارایی بهتر دستگاه
  • طولانی تر شدن عمر دستگاه

 

از جمله خدمات تعمیر کولر گازی:

  • تست کولر با امپر سنج
  • شارژ گاز کولر گازی
  • سرویس سالانه کولر گازی با شارژ مجدد و خدمات کامل
  • سرویس پنل خارجی
  • سرویس پنل داخلی

 

قیمت تعمیر کولر گازی و اسپلیت به چه صورت تعیین می‌شود؟

هزینه تعمیر کولر گازی و اسپلیت با توجه به نوع خرابی و برند و سایز دستگاه متفاوت است. به‌ عنوان‌ مثال اگر دستگاه به نحوی خراب‌ شده باشد، که مواردی چون لرزش یونیت داخلی و خارجی، نیاز به تعویض برد الکترونیکی، نیاز به تعویض بلووریونیت و ... وجود داشته باشد؛ آن‌گاه هزینه تعمیرات کولر گازی و اسپلیت نیز متغیر خواهد بود. از این‌رو شما می‌توانید با ثبت سفارش در "خدمت از ما" از هزینه تعمیر اسپلیت و دیگر جزئیات آن به‌ رایگان مطلع شوید.

 

اما از همه این موارد که بگذریم، سوال اصلی: چه زمانی نیاز به تعمیر کولر گازی داریم؟

 

در چه مواقعی نیاز باید به تعمیر اسپلیت و تعمیر کولر گازی ضرورت می‌یابد؟

اسپلیت دارای دو بخش سرمایش و گرمایش است؛ که به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن و راحتی در استفاده، خیلی‌ها آن را به دیگر سیستم‌های تهویه ترجیح می‌دهند. از آنجایی‌که این دستگاه برقی است، لذا عواملی مانند نوسانات برق، استفاده بیش‌ازحد، ضربه خوردن، خرابی قطعات داخلی و … منجر به ایجاد مشکلاتی جدی در عملکرد این دستگاه می‌شود و نیاز به تعمیر اسپلیت و تعمیر کولر گازی را به وجود می‌آورد. از این‌ رو شما باید در صورت مشاهده هرگونه ایرادی در عملکرد دستگاه، سریعاً اقدامات لازم برای تعمیرات اسپلیت را انجام دهید تا با جلوگیری از تداوم موارد ذکرشده، از ایجاد خرابی‌های جبران‌ناپذیر جلوگیری نمایید.



:: برچسب‌ها: تعمیر کولر گازی,تعمیرات کولر گازی, تعمیر کولر گازی در محل, تعمیرات کولر گازی در محل,قیمت تعمیر کولر گازی,هزینه تعمیر کولر گازی,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 23:7


مراحل شارژ کولر گازی

بهار و تابستون اومده و باید کولر گازی درست حسابی خنک کنه. اگر خنک نکنه، احتمالا یه موردی براش پیش اومده. خب اینجا است که باید یکی بیاد کولر گازی رو بررسی کنه که ببینه چش هست. برای این کار باید زنگ بزنید به یه سرویسکار یا تعمیرکاری که این کاره است. 

یکی از این اتفاق ها که منجر می شه شما نتونید از خنکی کولر تو این گرما استفاده کنید، تموم شدن گاز اسپیلت هست. شارژ گاز کولر گازی رو یا خودتون می تونید انجام بدید یا این که یکی دیگه براتون انجام بده. اگر دوست دارین خودتون انجامش بدین، ما در ادامه یه آموزش از نحوه شارژ کولر گازی براتون آوردیم؛ ولی اول از همه، کی شارژ گاز کولر گازی انجام بدیم؟

 

چه زمان نیاز به انجام شارژ کولر گازی داریم؟

شارژ گاز کولر گازی از جمله موارد مهم به هنگام "سرویس کولر گازی" است. احتمالا برای شما هم این سوال مطرح شده که زمان مناسب شارژ کولر گازی چه زمانی است؟

با توجه به آن که کولر گازی علاوه بر کاهش دما در طول فصول گرم سال مفید است؛ در طی فصول سرد سال نیز می‌تواند دمای محیط را افزایش و گرم کند. پیشنهاد سرویسکاران، شارژ کولر گازی پیش از شروع پاییز یا زمستان است. بدین شکل، شما هم از کاهش دما و هم از امکان افزایش دمای کولر خود، می‌توانید بهره ببرید.

 

شاید براتون این سوال هم پیش بیاد که چه مقدار هزینه باید برای شارژ پرداخت کنین. 

 

قیمت شارژ کولر گازی چگونه محاسبه می شود؟

قیمت شارژ کولر گازی پس از مشاهده سرویسکار قابل تخمین است؛ اما عوامل زیر به صورت مستقیم بر قیمت شارژ کولر گازی اثر می‌گذارند.

میزان گاز تخلیه شده: مهم‌ترین عامل اثر گذار بر قیمت شارژ گاز، میزان گاز مورد نیاز برای شارژ کولر گازی است.
عامل تخلیه شدن گاز کولر: عوامل متفاوتی می‌تواند منجر به کاهش گاز شوند. در حالتی مثل شل شدن بست‌ها، سرویسکار با سفت کردن مجدد آن‌ها، مشکل پیش آمده را رفع می‌کند؛ اما در مواردی، لوله‌های به کار رفته سوراخ و عامل نشتی شده‌اند. در چنین حالتی، نیاز به سرویس کولر است.
هزینه برطرف کردن نشتی پیش آمده
شستشوی مدار داخلی کولر برای جلوگیری از آسیب رساندن گاز نشت یافته
تعویض فیلتر درایو (در صورتی که آسیب دیده)
هزینه ایاب ذهاب متخصص

 

اگه این محتوا رو دوست داشتین، حتما شیئر کنینش تا بقیه هم ببینین و ازش استفاده کنن.



:: برچسب‌ها: شارژ گاز کولر گازی,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 22:53



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cleanz ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید
farsimaryam96@gmail.com




مریم فارسی




تعمیر کولر گازی ال جی
سرویس کولر گازی ال جی
تعمیر کولر گازی در منزل
سرویس کولر گازی در منزل
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد
همسریابی
درگاه پرداخت

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی و آدرس cleanz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












پرستار بچه , پرستار سالمند در منزل , پرستار سالمند , پرستار کودک , پرستار کودک , نظافت منزل , شرکت خدماتی نظافتی , پرستار کودک در منزل , خدمات پرستاری در منزل , نگهداری سالمند در منزل , پرستار در منزل , خدمات پرستاری شبانه روزی , خدمات پرستاری در منزل , پرستار کودک در منزل , شرکت خدماتی نظافتی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: