.....................



نظافت منزل تهران

 

در مناسبت های مهم مانند جشن تولد، مهمانی خانوادگی بزرگ، مراسم افطار و خصوصا ایام عید خانه شما نیازمند توجه ویژه ای در امور خانه داری از سمت شماست. احتمالا در این زمان ها سرتون به شدت شلوغه و درگیر آماده کردن غذا و خودتون هستید. نظافت منزل خودتون به مابسپارید. ا تشکر از تیم نظافتی ما دیگه لازم نیست چندتا کار را باهم انجام بدهید

شما می تونید از خدمات نظافت منزل  تهران استفاده کنید.

اگر شما زمان کافی برای انجام کارهای خودتان را ندارید، قطعا به نیروی نظافتچی نیاز دارید.

شاید شما کارمند هستید :

ساعت ها کار می کنید.

فرزند کوچک دارید.

باید به پدر و مادر پیرتون سر بزنید.

پخت و پز کنید. و....

 

اینجااست که به خدمات نظافت منزل نیاز دارید. خدمات نظافت منزل ما شامل :

کف سابی، شست و شوی راه پله ، نظافت ساختمان، نظافت منزل ، شست و شوی مبلمان ، شست و شوی ماشین در منزل ، نظافت سرویس بهداشتی و حمام ، حیاط  و پارکینگ

 

تمیز کردن خانه جزو کارهایی است که بیش‌تر افراد دوست دارند آن را به زمانی دیگر موکول کنند. اما همیشه آن قدرها هم سخت نیست. کافیست بدانید چطور می‌توان در کم‌ترین زمان آن را انجام داده تا بتوانید به کارهای دیگر برسید.

 

برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید:


1_تمام لباس‌ها و ملحفه‌های کثیف را جمع و به تفکیک داخل ماشین‌لباسشویی قرار دهید. قبل از شروع نظافت، دگمه لباسشویی را بزنید و اولین شستشو را انجام دهید.

2_از سایر اعضاء خانواده کمک بگیرید. هر چه تعداد افراد بیش‌تر باشد، کار شما سریع‌تر انجام خواهد شد. تعیین کنید هرکدام از آن‌ها کجا را تمیز کنند؟

3_تمام مواد شوینده لازم را آماده کنید.

4_ابتدا هر یک از اتاق‌های مورد نظر را جاروبرقی بزنید. با این کار، یک بخش از نظافت تمام شده، به مرحله بعدی بپردازید.

5_یک سطل را پر از آب کرده، قسمت‌های کثیف را طی بزنید.

6_با یک دستمال تمیز وسایل تزیینی را گردگیری کنید. این قسمت معمولا وقت زیادی خواهد گرفت. اما چاره‌ای نیست به جای شک کردن بهتر است سریع این کار را انجام دهید.

7_کیسه‌ زباله‌ها را عوض کرده، بیرون بگذارید. این کار چند دقیقه بیش‌تر وقت شما را نخواهد گرفت.

8_ظرف‌های داخل سینک را بشویید. در صورت داشتن ماشین‌ظرفشویی ظرف‌ها را داخل آن گذاشته، روی اپن را مرتب کنید.

9_آخرین مرحله، تمیز کردن هر چیزی از جمله نیمکت‌ها، صندلی‌ها، دستگیره‌های در، روی اپن با اسپری تمیزکننده است. به این ترتیب مطمئن خواهید شد که هر چیزی تمیز و پاکیزه است.

10_حالا وقت آن است که استراحت کرده و از داشتن خانه‌ای آراسته لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: نظافت منزل تهران , نظافت منزل , خدمات نظافت منزل , کارگر نظافت منزل , شرکت نظافتی,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 11:27


فرش شویی

شستشوی فرش اهمیت بسیار زیادی دارد. در ابتدا شاید به نظر رسد که کار یک قالیشویی فقط شستشوی فرش می باشد. اما در واقع یک قالیشویی خوب باید به تخصص هایی مجهز باشد که تکمیل کننده نیاز مشتری در موارد خاص باشد. کارهایی همچون تعویض و تعمیر ریشه ی فرش ، گرفتن لک ها به صورت تخصصی ، رفوگری و رفع سوختگی ، ترمیم و بازسازی قسمت های پوسیده و پاره شده ی فرش و... در انتخاب قالیشویی خوب دقت کنید.

 

شستشوی فرش دستباف:

شستشوی فرش دستباف همیشه یکی از مهم ترین دغدغه های مشتری های محترم می باشد. قالیشویی ما با ارائه خدمات شستشوی تخصصی انواع فرش های دستباف همرا با تثبیت رنگ و بدون هرگونه آسیب رساندن ، تضمینی است بر کیفیت شستشوی فرش دستباف شما. در قالیشویی ما فرش ها بدون واسطه توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک و استفاده از مواد نانو و بهترین مواد شوینده با کیفیت ترین خدمات را برای فرش ها ارائه می دهد.

 

بهتر است در شستشوی فرش دقت کنید:

  • اگر فرش شما حاوی ابریشم مصنوعی سفید است ، از شستشوی فرش در جهات مختلف جلوگیری کنید ، شستشو بهتراست در یک جهت و توسط پارچه ی پنبه ای انجام شود. میتوانید از محلول سفید کننده ی لباس و آب سرد هم استفاده کنید. استفاده از شامپو فرش هم موثر است.
  • بهترین روش خشک کردن فرش با رعایت اصول بهداشتی و استفاده از هوای آزاد و پاک و یا دستگاه های خشک کن برقی اتوماتیک می باشد.
  • استفاده از مواد شوینده ی با کیفیت و گران قیمت باعث خواهد شد فرش شما به مرور زمان باعث خواهد شد فرش شما به مرور زمان پوسیده نشده و لکه های آن به بهترین وجه از یین رفته و پاکیزه شود.
  • داشتن ریشه های سالم و پاکیزه باعث زیبایی هرچه بیشتر فرش می شود. پاکیزه کردن ریشه ها به صورت تخصصی بسیار اهمیت دارد.

 

سیستم قالیشویی مجهز:

سنتی یا مدرن بودن یک قالیشویی دلیلی بر چسباندن برچسب خوب یا بد بر آن قالیشویی نمی شود. گاهی لازم است برخی از روش ها بهتر است بر پایه و روش های سنتی انجام شود. و برای برخی از خدمات تجهیزات مدرن جوابگو می باشد. یک قالیشویی خوب باید بتواند با روش های سنتی کارکرده و با تسلط به تجارب سنتی شستشوی فرش دستباف بتواند به خوبی آن را انجام دهد. این روزها فرش های ماشینی حجم عظیمی از ورودی یک کارخانه قالیشویی را تشکیل می دهد.ماشین آلات مکانیزه طراحی شده برای شستشوی این فرش ها مناسب هستند.لازمه ی شستشوی فرشهای ماشینی دستگاه های سانتریفیوژ دور بالا برای آبگیری و سیستم خشک کن مکانیزه می باشد.  کارگاه های فاقد خشک کن مکانیزه در فصول سرد سال و مواقع بارندگی با مشکل جدی مواجه شده و جوابگوی مشتریان خود نیستند.

 

قیمت شستشوی فرش:

در یک قالیشویی نمیتوان تعرفه ثابت برای خدمات خود ارائه کرد. تمیزی قابل درجه بندی کردن نیست ، یک قالیشویی معتبر خدمات خود را با بهترین کیفیت و نرخ ثابت و مشخص انجام می دهد. توجه داشته باشید که شفافیت نرخ یک قالیشویی بر میزان نرخ اولویت دارد. برخی از خدمات همچون رنگ زدایی از فرش های آبدیده و یا ترمیم پوسیدگی و... بدون نیاز به روئیت فرش باید تعرفه ی ثابت داشته باشد.

 

شستشوی فرش با سرکه ی سفید:

شستشوی فرش با سرکه ی سفید باعث تمیزی و درخشندگی هرچه بهتر فرش می شود. قبل ازشستشوی فرش حتما ابتدا جاروبرقی بکشید. لازم نیست تمام قسمت های فرش را خیس کنید ، مخلوط آب و سرکه ی سفید را روی قسمت های مورد نظر فرش اسپری کنید و پس از پاک کردن با یک اسفنج آن را به صورت کامل بشویید. ممکن است بوی سرکه شما را اذیت کند. میتوانید با بازگذاشتن پنجره ها به روند خشک شدن قسمت های اسپری شده ی قالی کمک کنید.

 



:: برچسب‌ها: فرش شویی, شستن فرش, شستشوی فرش در منزل, قالیشویی,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 10:26


شرکت نظافتی

امروزه با ماشینی شدن زندگی و کمبود وقت دیگر زمان کافی برای انجام امور اولیه زندگی نیست. نظافت منزل یکی از معضل هایی است که نیاز به دقت و توجه فراوان دارد. شاغل شدن اکثر خانم ها باعث تغیر در روند زندگی شده است. این روزها اکثرا به آراستگی ظاهری توجه می کنیم و زمانی برای نظافت منزل به صورت دلچسب نداریم. در این هنگام می توانید با یک شرکت خدماتی نظافتی تماس بگیرید و درخواست نظافتچی داشته باشید. شرکت نظافتی ما آماده ارائه خدمات نظافتی شما است.

 

چرا شرکت نظافتی؟

شاید این سوال برای هریک از شما پیش بیاید که چرا باید از خدمات شرکت نظافتی استفاده کرد. بهتر است اشاره کنیم که شرکت های نظافتی ارائه دهنده ی همه ی خدمات نظافت منزل هستند از جمله نظافت منزل ، نظافت ساختمان ، نظافت راه پله و آسانسور، نظافت حیاط و پارکینگ ، تمیز کردن استخر و سونا ، کفسابی و.... می باشند. وجود نیروی کارآزموده و باتجربه باعث بهتر انجام شدن خدمات در این شرکت ها می شود. باید دقت کنید ک از شرکت نظافتی معتبر و دارای مجوز درخواست خدمات داشته باشید ، زیرا این شرکت ها از نیروهای با ضمانت استفاده می کنند. وقتی که از شرکت نظافتی درخواست خدمت داشته باشید با اطمینان کامل از مزایای آنها بهره می برید زیرا آنها پاسخگویی 24 ساعته دارند.

 

درمورد نظافت منزل به این نکات توجه کنید:

  • دقت کنید که استفاده از مواد شوینده ی قوی عوارض بسیار زیادی را با خود به همراه دارد. بهتراست از مواد شوینده متوسط و کیفیت بالا استفاده کنید.
  • برای تمیز کردن وان حمام بهتراست با ریختن مقداری سرکه روی اسفنج و پاک کردن جرم سطوح آن را انجام دهید. برای تمیز کردن نهایی بهتراست پودر جوش شیرین را روی سطح بریزید و در نهایت با آب آن را تمیز بشویید.
  • وسایل چوبی رنگ شده را با یک چهارم فنجان آمونیاک و آب گرم تمیز کنید. به جای استفاده از آمونیاک می توانید از مایع ظرفشویی هم استفاده کنید.
  • اگر قصد تمیز کردن و جلا دادن اشیاء نقره ای را دارید بهتراست از دستکش پلاستیکی یا نخی استفاده کنید زیرا باعث براق شدن اجسام نقره ای می شود. همچنین میتوانید از مخلوط آب و جوش شیرین هم استفاده کنید.

 

ما نظافتچی های خود ار تضمین می کنیم:

قابل اعتماد بودن ، مسئولیت پذیر بودن ، برخورداری از سلامت روحی و جسمی ، آشنایی با مواد شوینده و نحوه ی تمیز کردن اجسام ، داشتن لباس کار ، داشتن ضمانت نامه ، وقت شناس بودن ، ارائه خدمات در زمان مناسب و... از ویژگی های یک نظافتچی است. نظافتچی معتبر را از ما بخواهید. همچنین اگر تمایل به نظافتچی خانم دارید آنرا با ما در میان بگذارید. نظافت منزل توسط خانم را از ما بخواهید.

 

شرکت خدماتی نظافتی ما ارائه دهنده ی خدماتی همچون نظافت منزل ، نظافت ساختمان ، کارواش ، خشکشویی ، قالیشویی ، شستشوی مبل ، پرستاری ، پرستار کودک در منزل ، پرستار سالمند در منزل ، پذیرایی و.... می باشد. خدمات را از ما بخواهید.



:: برچسب‌ها: شرکت نظافتی, نظافت منزل, شرکت خدماتی نظافتی,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 10:24


شستشوی مبل

مبلمان جزو جدا نشدنی خانه های امروزی است. اما به مرور زمان پارچه مبل کثیف می شود و لک می گیرد. اگر لک روی پارچه برای مدت زمان زیادی باقی بماند ، پاک کردن آن طول می کشد و سخت می شود. شستشوی مبل با دستگاه های  تمام اتوماتیک در منزل به همرا استفاده از مواد شوینده فاقد رنگ و بو صورت می گیرد. هنگام شستشوی مبل شما به هیچ عنوان به پارچه مبل آسیب نمی رسد و مبلمان در مدت زمان کوتاهی قابل استفاده مجدد می گردد. شستشوی مبل خود را به ما بسپارید.

 

شستشوی مبل و خشکشویی مبل در منزل:

اولین مرحله برای این اقدام جارو کشی خشک می باشد. گرفتن گردو و غبار از لا به لای تارو پود بافت مبل یکی از مهم ترین قسمت هاست ، اگر این گرد و غبار درون بافت مبل باقی بماند کیفیت شستشوی مبل را پایین می آورد.

مرحله ی بعدی شامل شستشوی مبل به همراه فرچه مخصوص و مواد شوینده است. در انتخاب مواد شوینده باید دقت فراوان داشت ، نوع مواد شوینده نباید به پارچه مبل آسیب برساند. باید دقت داشت که از فرچه ی مخصوص استفاده کرد زیرا بافت پارچه مبل نازک است.

مرحله ی آخر خشک کردن مبلمان با دستگاه آبگیری مخصوص است. مرحله ی خشکشویی به این معناست که آب مواد شوینده ای که وارد مبل شده شده و ماندن آن باعث پوسیدگی مبل منزل شما می شود را توسط آبکش مخصوص از داخل مبل بیرون کشیده میشود. امکان دارد نم و رطوبت باقی مانده در مبل تا یک روز آینده نیز خشک نشود ، این مقدار به مبل آسبی نمی زند.

 

در شستشوی مبل دقت کنید که:

  • اگر مبل شما دارای لکه است ، ایتدا لکه ی مورد نظر را پیدا کنید و قبل از شستشوی مبل به لکه برداری بپردازید.
  • بسته به نوع لکه ی مبلمان شستشوی آن متفاوت است ، گاهی اوقات مبلمان فقط  دچار کثیفی ناشی از نشستن زیاد می شود.
  • بهتر است شستشوی مبل را ب اسپری حاوی مخلوط آب و صابون انجام دهید. مخلوط را اسپری کنید و با اسفنج نرم روی آن بکشید. همچنین می توانید از شامپوی مخصوص شستشوی فرش هم استفاده کنید.
  • برای درخشان کردن مبل می توانید یک لیتر آب ولرم را با نیم پیمانه سرکه ی سفید و دو قاشق الکل سفید مخلوط کرده و روی قسمت های مختلف مبل اسپری کنید. مبل را با بازگذاشتن پنجره در معرض هوای آزاد قرار دهید.
  • قبل از شستشوی مبل به جنس پارچه ی مبل توجه فراوانی داشته باشید.
  • از مواد شوینده ی مناسب استفاده کنید.

 

در شرکت خدماتی نظافتی ما:

در شرکت خدماتی نظافتی ما انواع خدمات نظافت منزل ، نظافت ساختمان ، نظافت راه پله و آسانسور ، نظافت حیاط و پارکینگ ، کفسابی ، تمیز کردن استخر و سونا ، قالیشویی ، خشکشویی ، پرستاری ، پرستار کودک در منزل ، پرستار سالمند در منزل ، کارواش ، کارواش آنلاین و..... انجام می گیرد. وجود نیروی کارآزموده ، با تجربه و کاربلد همراه با نظارت دقیق ما بر اجرای خدمات نقطه ی تمایز ماست.



:: برچسب‌ها: شستشوی مبل, مبل شویی, شستشوی مبل در منزل,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 10:24


شرکت خدماتی

شرکت خدماتی می تواند تاثیر بسیار زیادی برروند انجام سریعتر امور کار و زندگی شما داشته باشد. امروزه با رشد سریع تکنولوژی و افزایش ارتباطات ، تمایل افراد به استفاده از خدمات و یا شرکت های خدماتی افزایش یافته است. شرکت خدماتی ارائه دهنده ی خدماتی همچون نظافت منزل ، نظافت ساختمان ، پذیرایی ، انجام امور پرستاری ، کارواش ، قالیشویی ، مبل شویی و... هستند.

 

چرا شرکت خدماتی؟

شاید این سوال در ذهن هرکدام از ما شکل بگیرد که چرا باید خدمات را از شرکت خدماتی دریافت کنم؟ دلایل بسیار زیادی وجود دارد به عنوان مثال یک شرکت خدماتی که ارائه دهنده انواع خدمات می باشد قطعا برای افزایش کیفیت از نیروی های متخصص ، با تجربه و کاربلد استفاده می کند. شرکت خدماتی پذیرنده ی تمامی مسئولیت ها در این زمینه می باشد. این شرکت ها هزینه را با توجه به نرخ نامه ی مصوب دریافت می کنند. یک شرکت خدماتی تمامی خدمات را به صورت یک جا ارائه می کند و در صورت رضایت می توانید هرزمان دیگری بقیه خدمات را با خیال راحت در یافت کنید.

 

 

مزایای سپردن خدمات به شرکت خدماتی ما:

  • فرستادن به موقع نیروی خدماتی ( نظافتچی ) و ارائه خدمات در کوتاهترین زمان.
  • جلب اطمینان خاطر مشتری از طریق ارائه معتبرترین معرفی نامه قبل از ورود نیروی خدماتی.
  • استفاده از نیروی خدماتی کاربلد ، متخصص و حرفه ای.
  • تعین قیمت مناسب ، متناسب با نیاز شما.
  • انجام خدمات با کیفیت بالا و ضمانت بی کم و کاست.
  • رعایت نکات ایمنی در حین انجام کار.
  • نظارت دقیق ما براجرای خدمات ارائه شده.

 

خدمات ارائه شده در شرکت خدماتی ما:

خدمات نظافت ، نظافت منزل توسط خانم ، نظافت ساختمان ، نظافت منزل ، نظافت راه پله ، قالیشویی ، مبل شویی ، قالیشویی آنلاین ، خشکشویی ، خشکشویی آنلاین ، کارواش ، کارواش آنلاین ، پذیرایی ، پرستاری ، پرستار کودک در منزل ، پرستار سالمند در منزل و....

ما در شرکت خدماتی خود نیروهایی داریم که با تمامی موارد مربوط به وظایف خود آشنایی کامل دارند و از تجربه ی بالایی نیز برخوردار هستند. اگر به هر دلیلی از جمله کمبود وقت به دلیل مشغله ، ناتوانی و... نمی توانید از عهده ی یک سری از کارها برآیید کافی است در آن زمان با شرکت خدماتی ما تماس بگیرید. ما آماده خدمت رسانی به شما در هر زمینه ای که بخواهید هستیم. انجام امور خدماتی خود را به ما بسپارید.



:: برچسب‌ها: شرکت خدماتی, نظافت منزل, شرکت خدماتی نظاتی,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 10:23


شرکت خدماتی نظافت منزل

در این هیاهوی تبلیغات پیدا کردن شرکت خدمات نظافت منزل قابل اطمینان کار ساده ای نیست. این روزها به دلیل الکترونیکی شدن زندگی همه ی ما تمایل داریم که خدمات را به صورت آنلاین دریافت کنیم. در میان روزمره گی ها و کمبود وقت ها دیگر زمان کافی برای نظافت منزل به صورت دلچسب نیست ، این روزها به آراستگی سرسری بسنده می کنیم و از نظافت کامل خودداری می کنیم. در این هنگام نیاز به نظافتچی ماهر احساس می شود. کافی است به یک شرکت خدماتی نظافتی معتبر تماس بگیرید و از آنها در خواست نیرو کنید.

براساس تحقیقات انجام شده نظافت محیط عمومی هم بر سلامت جسمی و هم بر سلامت روحی تاثیر بسیار چشم گیری دارد. نظافت محیط اطراف باعث حفظ آرامش و افزایش تمرکز می شود.

 

در شرکت خدماتی نظافت منزل ما:

خدماتی همچون کفسابی ، نظافت راه پله و آسانسور ، تمیز کردن حیاط و پارکینگ ، نظافت محوطه و درب ورودی ، تمیز کردن استخر و سونا ، نظافت سرویس بهداشتی و حمام ، تمیز کردن شیشه ها و... ارائه می شود. وجود نیروی متخصص و کاربلد همراه با ضمانت و نظارت دقیق ما بر اجرای خدمات از ویژگی های ماست.

تمیز کردن سرامیک و پارکت:

در خانه های امروزی موزاییک جای خود را به سرامیک و لمینت داده است ، زیبایی زیاد و عدم نیاز به موکت و تنوع در رنگ و کیفیت باعث افزایش استفاده از آنها شده. یکی از نکاتی که باید در مورد سرامیک و لمینت دقت کنید این است که اقدام به موقع برای تمیز کردن آن ها کنید. اگر لکه ها برای مدت طولانی روی سطوح آنها باقی بماند تمیز کردن آنها بسیار دشوار می شود. برای تمیز کردن آنها لازم نیست از مواد شوینده ی قوی استفاده کنید ، کافی است با یک دستمال و اسکاج نرم و مقدار کمی شوینده اقدام به لکه گیری کنید. برای از بین بردن لکه های میان خطوط سرامیک بهتر است از یک اسکاج زبر استفاده کنید به همراه مواد شوینده. برای تمیز کردن لمینت همچنین می توان از بخارشو استفاده کرد.

برای تمیز کردن هرچه بهتر سرامیک و لمینت با ما تماس بگیرید.

از بین بردن گرد و غبار:

گرد و غبار نشسته بر روی سطوح معمولا هنگام باز بودن درب و پنجره بر روی اجسام می نشیند ، برای جلوگیری از ورود گرد و غبار صحیح تر است که منافذ دهانه کولر و درب و پنجره ها را مسدود کنید. هر پارچه ای مناسب گرد گیری نیست ، برخی از پارچه ها خود عامل نشستن پرز بر روی سطوح می شوند.

دستمال های گردگیری موجود در بازار همچون آهنربا گرد و غبار ها را به خود جذب می کند. دستمال میکروفیبر و الکرواستاتیکی بهترین نوع پارچه برای گردگیری می باشد. توجه داشته باشید که بهتر است ابتدا خانه را جارو کنید و سپس شروع به گردگیری کنید.

تمیز کردن شیشه ها:

شیشه ها محل عبور نور و روشنایی به داخل خانه هستند. تمیز بودن هرچه بهتر آنها به عبور نور به داخل منزل کمک بسیار زیادی می کند. از آنجا که خاصیت میکروب زدایی نور خورشید برکسی پوشیده نیست ، بهتر است به تمیز کردن شیشه ها تنها با آب خالی بسنده نکرده و برای تمیز کردن آن از مواد شوینده هم استفاده کرد. تمیز کردن شیشه ها با کاغذ باعث لکه بری بهتر می شود.

 



:: برچسب‌ها: شرکت خدماتی نظافت منزل, نظافت منزل, شرکت خدماتی نظافتی, ,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 10:19


خدمات نظافت

 نظافت منزل یکی از دغدغه های امروزه هر خانه می باشد. با توجه به مشغله ها و روز مره گی های این روزها دیگر زمان کافی برای نظافت منزل به صورت کامل نیست. این روزها به آراستگی ظاهری اهمیت می دهیم و از نظافت کامل اجتناب می کنیم.

باتوجه به الکترونیکی شدن زندگی امروزه همه ی ما تمایل داریم با استفاده از موبایل یا به صورت آنلاین خدمات را دریافت کنیم.شرکت خدماتی نظافتی ما ارائه دهنده خدمات نظافت منزل در زمینه هایی همچون شستشوی مبل در منزل ، نظافت ساختمان ، نظافت راه پله ، نظافت حیاط و پارکینگ ، نظافت آسانسور ، نظافت سرویس بهداشتی و حمام ، تمیز کردن استخر و سونا و.... می باشد.

 

نظافت ساختمان:

این روزها یکی از دغدغه های مدیران و ساکنین هر ساختمان ، نظافت ساختمان می باشد. شرکت خدماتی نظافتی ما مجری نظافت ساختمان شما با بالاترین کیفیت ممکن می باشد. استفاده از مواد شوینده مناسب همراه با نظافتچی ماهر و باتجربه و دارای ضمانت از خدمات ماست. نظافت فضای عمومی هرساختمان شامل نظافت راه پله و آسانسور ، نظافت حیاط و پارکینگ ، نظافت درب ورودی و محوطه ی بیرونی و... می باشد. نظافت ساختمان خود را به ما بسپارید. یک تماس کافی است.

 

شستشوی مبل در منزل:

مبلمان جزو جدا نشدنی خانه های امروزی است ، بهتر است همان موقع که پارچه آن کثیف می شود اقدام به تمیز کردن کنیم تا شستشوی آن راحتتر شود. قبل از شستشوی مبل باید از جنس پارچه آن مطلع شوید. در صورتی که جنس پارچه مبلمان شما حساس است ، ابریشمی ، زربافت و یا رنگ ده است آن را به یک شرکت مبل شویی تحویل دهید. برای تمیز کردن آن بهتر است از آب گرم ، حوله ، شامپوی مخصوص مبل استفاده کنید. در هنگام شستشو مراقب باشید که از مواد شوینده ی مناسب همراه با پارچه ی نرم و لطیف استفاده کنید.

 

گردگیری وسایل منزل:

گرد و خاک های روی اجسام در منزل ناشی از ورود آنها از درب و پنجره و درزها می باشد. با گرفتن درزها ، دهانه کولر و... از ورود گرد و خاک جلوگیری کنید. قبل از گردگیری بهتراست ابتدا از جاروبرقی استفاده کنید ، جارو برقی گرد وغبار را در هوا معلق می کند. بهتراست هنگام گردگیری از دستمال مناسب استفاده کنید که خد عامل ایجاد پرز روی اجسام نباشد.

 



:: برچسب‌ها: خدمات نظافت, نظافت منزل, شرکت خدماتی نظافت, ,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 10:15


نظافت منزل شمال تهران

این روزها با عوض شدن سبک زندگی و ماشینی شدم آن دیگر زمان کافی برای نظافت منزل به صورت دلچسب نداریم. نظافت محیط اطرف بر سلامت روحی و جسمی تاثیر بسیار زیادی دارد. اگر درشمال تهران زندگی می کنید ما به شما نزدیک ترینیم. کافی است با شرکت خدماتی نظافتی ما تماس بگیرید و درخواست نظافتچی داشته باشید. 

 

در شرکت خدماتی نظافتی ما:

انواع خدمات نظافتی از جمله نظافت راه پله و آسانسور ، نظافت حیاط و پارکینگ ، تمیز کردن درب ورودی و محوطه جلوی ساختمان ، کفسابی ، تمیز کردن استخر و سونا ، نظافت سرویس بهداشتی و حمام ، تمیز کردن سرامیک و لمینت ، نظافت فضای درونی منزل و... با بالاترین کیفیت ارائه می شود. وجود نیروی متخصص و کاربلد و دارای ضمانت همراه با نظارت دقیق ما بر اجرای خدمات وجه تمایز ماست.

سرعت و دقت در اجرای خدمات ، وجود نیروی کارآزموده و حرفه ای همراه با دانش و تجربه را از ما بخواهید.

 

نظافت راه پله و آسانسور:

این قسمت ها محل عبور و مرور ساکنین ساختمان می باشند ، پس باید در نظافت آن ها نهایت دقت انجام شود. هنگام تمیز کردن آسانسور دقت کنید که لک ها به صورت کامل از بین بروند. نظافت راه پله شامل تمیز کردن کف و بدنه و همچنین تمیز کردن نرده ها می شود. باید توجه کرد که از مواد شوینده ی مناسب استفاده کرد. برای از بین بردن لک ها بهتر اسنت از اسکاج استفاده شود.

نظافت حیاط و پارکینگ:

به از بین بردن لک های مواد نفتی ماشین باید توجه فراوان داشت. استفاده از شوینده ی قوی در این قسمت کمک بسیار زیادی می کند. دقت کنید که هنگام شستشوی حیاط و پارکینگ آبرو باز باشد.

نظافت سرامیک و لمینت:

این روزها استفاده از سرامیک و لمینت در خانه ها رواج بسیار زیادی پیدا کرده ، در نتیجه نظافت آن هم دقت و توجه بسیار زیادی را می طلبد. باید دقت کرد که جای لک بر روی آنها باقی نماند. برای تمیز کردن سرامیک باید توجه کرد که می توان از اسکاج زبر همراه با مواد شوینده استفاده کرد.

تمیز کردن شیشه ها :

شیشه ها محل عبور نور و روشنایی به داخل منزل هستند. تمیز بودن شیشه به عبور هرچه بهتر نور کمک شایانی می کند. در خاصیت باکتری زدایی نور خورشید شکی نیست اما بهتر است هنگام تمیز کردن آن از مواد شوینده استفاده شود.

اگر در غرب تهران زندگی می کنید ، به دلیل مسافت زیاد بهتر است نظافتچی را از همان منطقه در خواست کنید. در این صورت هم نیروی نظافتچی در زمان منسب به شما می رسد و هم در زمان کافی خدمات شما ارائه می شود. ما ارائه دهنده نظافت منزل درشمال تهران به شما هستیم. بالا ترین سطح ارائه خدمات را از ما بخواهید.

 

 



:: برچسب‌ها: نظافت منزل شمال تهران, شرکت خدماتی نظافت منزل شمال تهران, شرکت خدماتی نظافتی,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 10:13


نظافت منزل شرق تهران

این روزها با عوض شدن سبک زندگی و ماشینی شدم آن دیگر زمان کافی برای نظافت منزل به صورت دلچسب نداریم. 

نظافت منزل شرق تهران همراه با نظافت محیط اطرف بر سلامت روحی و جسمی تاثیر بسیار زیادی دارد. اگر در شرق تهران زندگی می کنید ما به شما نزدیک ترینیم. کافی است با شرکت خدماتی نظافتی ما تماس بگیرید و درخواست نظافتچی داشته باشید. 

 

در شرکت خدماتی نظافتی ما:

انواع خدمات نظافتی از جمله نظافت راه پله و آسانسور ، نظافت حیاط و پارکینگ ، تمیز کردن درب ورودی و محوطه جلوی ساختمان ، کفسابی ، تمیز کردن استخر و سونا ، نظافت سرویس بهداشتی و حمام ، تمیز کردن سرامیک و لمینت ، نظافت فضای درونی منزل و... با بالاترین کیفیت ارائه می شود. وجود نیروی متخصص و کاربلد و دارای ضمانت همراه با نظارت دقیق ما بر اجرای خدمات وجه تمایز ماست.

سرعت و دقت در اجرای خدمات ، وجود نیروی کارآزموده و حرفه ای همراه با دانش و تجربه را از ما بخواهید.

 

نظافت راه پله و آسانسور:

این قسمت ها محل عبور و مرور ساکنین ساختمان می باشند ، پس باید در نظافت آن ها نهایت دقت انجام شود. هنگام تمیز کردن آسانسور دقت کنید که لک ها به صورت کامل از بین بروند. نظافت راه پله شامل تمیز کردن کف و بدنه و همچنین تمیز کردن نرده ها می شود. باید توجه کرد که از مواد شوینده ی مناسب استفاده کرد. برای از بین بردن لک ها بهتر اسنت از اسکاج استفاده شود.

نظافت حیاط و پارکینگ:

به از بین بردن لک های مواد نفتی ماشین باید توجه فراوان داشت. استفاده از شوینده ی قوی در این قسمت کمک بسیار زیادی می کند. دقت کنید که هنگام شستشوی حیاط و پارکینگ آبرو باز باشد.

نظافت سرامیک و لمینت:

این روزها استفاده از سرامیک و لمینت در خانه ها رواج بسیار زیادی پیدا کرده ، در نتیجه نظافت آن هم دقت و توجه بسیار زیادی را می طلبد. باید دقت کرد که جای لک بر روی آنها باقی نماند. برای تمیز کردن سرامیک باید توجه کرد که می توان از اسکاج زبر همراه با مواد شوینده استفاده کرد.

تمیز کردن شیشه ها :

شیشه ها محل عبور نور و روشنایی به داخل منزل هستند. تمیز بودن شیشه به عبور هرچه بهتر نور کمک شایانی می کند. در خاصیت باکتری زدایی نور خورشید شکی نیست اما بهتر است هنگام تمیز کردن آن از مواد شوینده استفاده شود.

اگر در غرب تهران زندگی می کنید ، به دلیل مسافت زیاد بهتر است نظافتچی را از همان منطقه در خواست کنید. در این صورت هم نیروی نظافتچی در زمان منسب به شما می رسد و هم در زمان کافی خدمات شما ارائه می شود. ما ارائه دهنده نظافت منزل در شرق تهران به شما هستیم. بالا ترین سطح ارائه خدمات را از ما بخواهید.

 

 



:: برچسب‌ها: نظافت منزل شرق تهران, شرکت خدماتی نظافت منزل شرق تهران, شرکت خدماتی نظافتی,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 10:12


نظافت منزل غرب تهران

 

این روزها با عوض شدن سبک زندگی و ماشینی شدم آن دیگر زمان کافی برای نظافت منزل به صورت دلچسب نداریم. نظافت محیط اطرف بر سلامت روحی و جسمی تاثیر بسیار زیادی دارد. اگر در نظافت منزل غرب تهران زندگی می کنید ما به شما نزدیک ترینیم. کافی است با شرکت خدماتی نظافتی ما تماس بگیرید و درخواست نظافتچی داشته باشید. 

 

در شرکت خدماتی نظافتی ما:

انواع خدمات نظافتی از جمله نظافت راه پله و آسانسور ، نظافت حیاط و پارکینگ ، تمیز کردن درب ورودی و محوطه جلوی ساختمان ، کفسابی ، تمیز کردن استخر و سونا ، نظافت سرویس بهداشتی و حمام ، تمیز کردن سرامیک و لمینت ، نظافت فضای درونی منزل و... با بالاترین کیفیت ارائه می شود. وجود نیروی متخصص و کاربلد و دارای ضمانت همراه با نظارت دقیق ما بر اجرای خدمات وجه تمایز ماست.

سرعت و دقت در اجرای خدمات ، وجود نیروی کارآزموده و حرفه ای همراه با دانش و تجربه را از ما بخواهید.

 

نظافت راه پله و آسانسور:

این قسمت ها محل عبور و مرور ساکنین ساختمان می باشند ، پس باید در نظافت آن ها نهایت دقت انجام شود. هنگام تمیز کردن آسانسور دقت کنید که لک ها به صورت کامل از بین بروند. نظافت راه پله شامل تمیز کردن کف و بدنه و همچنین تمیز کردن نرده ها می شود. باید توجه کرد که از مواد شوینده ی مناسب استفاده کرد. برای از بین بردن لک ها بهتر اسنت از اسکاج استفاده شود.

نظافت حیاط و پارکینگ:

به از بین بردن لک های مواد نفتی ماشین باید توجه فراوان داشت. استفاده از شوینده ی قوی در این قسمت کمک بسیار زیادی می کند. دقت کنید که هنگام شستشوی حیاط و پارکینگ آبرو باز باشد.

نظافت سرامیک و لمینت:

این روزها استفاده از سرامیک و لمینت در خانه ها رواج بسیار زیادی پیدا کرده ، در نتیجه نظافت آن هم دقت و توجه بسیار زیادی را می طلبد. باید دقت کرد که جای لک بر روی آنها باقی نماند. برای تمیز کردن سرامیک باید توجه کرد که می توان از اسکاج زبر همراه با مواد شوینده استفاده کرد.

تمیز کردن شیشه ها :

شیشه ها محل عبور نور و روشنایی به داخل منزل هستند. تمیز بودن شیشه به عبور هرچه بهتر نور کمک شایانی می کند. در خاصیت باکتری زدایی نور خورشید شکی نیست اما بهتر است هنگام تمیز کردن آن از مواد شوینده استفاده شود.

اگر در غرب تهران زندگی می کنید ، به دلیل مسافت زیاد بهتر است نظافتچی را از همان منطقه در خواست کنید. در این صورت هم نیروی نظافتچی در زمان منسب به شما می رسد و هم در زمان کافی خدمات شما ارائه می شود. ما ارائه دهنده نظافت منزل در غرب تهران به شما هستیم. بالا ترین سطح ارائه خدمات را از ما بخواهید.

 

 



:: برچسب‌ها: نظافت منزل غرب تهران, شرکت خدماتی نظافت منزل غرب تهران, شرکت خدماتی نظافتی,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 10:11


نظافت منزل توسط خانم

زندگی ماشینی و پر دغدغه ی امروز زمانی برای نظافت منزل به صورت دلچسب را برای ما نمیگذارد. از آنجایی که نظافت محیط در سلامت روحی و جسمی تاثیر بسیار زیادی دارد پس بهتر است به آن دقت فراوانی شود. اگر برای نظافت منزل خود با نظافتچی خانم راحت تر هستید ، هنگام درخواست نظافتچی حتما آنرا قید کنید.

 

چرا نظافت منزل توسط خانم ؟

شاید این سوال پیش بیاید که چرا نظافتچی خانم؟ از آنجایی که ما تمایل بسیار زیادی به امنیت و رعایت عقاید خاص داریم بنابراین شرایط ایجاب می کند که برای راحتی از نظافتچی خانم استفاده کنیم. در صورت وجود یک خانم در منزل ، هنگام حضور نظافتچی خانم احساس امنیت و آرامش بیشتری وجود دارد. دقت و ظرافت در نظافتچی خانم بیشتر است. نظافت منزل توسط خانم را از شرکت خدماتی نظافتی ما بخواهید.

 

در شرکت خدماتی نظافتی ما:

در شرکت خدماتی نظافتی ما انواع خدمات نظافتی از جمله نظافت راه پله و آسانسور ، نظافت پارکینگ و حیاط ، نظافت درب ورودی و محوطه جلوی ساختمان ، تمیز کردن استخر و سونا ، کفسابی ، نظافت سرویس بهداشتی و حمام ، نظافت قسمت های درونی ساختمان ، خدمات پذیرایی و مجالس و..... با بالاترین کیفیت ارائه می شود. وجود نیروی کارآزموده و متخصص همراه با نظارت دقیق ما بر اجرای خدمات وجه تمایز ماست.

 

بهتراست درمورد نظافت منزل بدانید که:

نظافتچی را حتما از شرکت خدماتی نظافتی معتبر درخواست کنید زیرا در شرکت های دارای مجوز از نظافتچی قابل اطمینان و دارای ضمانت استفاده می شود.

هنگام حضور نظافتچی شخص دیگری هم در ساختمان حضور داشته باشد.

اگر درخواست نظافت منزل توسط خانم را دارید حتما هنگام تماس ذکر کنید.

با نظافتچی صحبتی غیراز کار نداشته باشید.

محل هایی که باید نظافت شود را به نظافتچی نشان دهید. نحوه تمیز کردن وسایل قیمتی را آموزش دهید.

 

 

نظافت راه پله و آسانسور:

در نظافت این قسمت ها باید نهایت دقت صورت گیرد زیرا رفت و آمد اعضای ساختمان از این قسمت می باشد.

نظافت پارکینگ و حیاط:

از بین بردن لکه های ناشی از مواد روغنی اتومبیل اهمیت بالایی دارد و باید از مواد شوینده خاص استفاده شود. قبل از شستشو از باز بودن آبرو اطمینان حاصل کنید.

تمیز کردن شیشه ها:

شیشه ها محل عبور نور و روشنایی به داخل خانه هستند. تمیز بودن هرچه بهتر آنها به عبور هرچه بهتر نور کمک می کند. برای تمیز کردن شیشه ها از مواد شوینده خاص استفاده کنید. دقت کنید برای پاک کردن لکه ها استفاده از کاغذ بسیار بهتر است.

تمیز کردن سرویس بهداشتی:

برای نظافت سرویس بهداشتی وحمام بهتراست از مواد شیمیایی خاص و قوی استفاده شود. نظافت دو الی سه بار در هفته برای این قسمت ها لازم و ضروری است.

تمیز کردن اجاق گاز:

برای تمیز کردن اجاق گاز از دستمان اسفنجی جادویی یا جنس نانو استفاده کنید.

  

 



:: برچسب‌ها: نظافت منزل توسط خانم جوان , نظافت منزل توسط خانم , نظافت منزل توسط خانم غرب تهران , شرکت خدماتی نظافتی,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 8:29


نظافتچی

همیشه حس پاکیزگی حس سرزندگی را القا می کند. خانه ای که تمیز و مرتب باشد نظافت منزل توسط خانم درصد ابتلا به افسردگی را کاهش می دهد. تمیز   بودن محیط اطراف باعث کمک به افراد از نظر روحی و جسمی می شود. به پاکیزگی محیط اطرف خود اهمیت بدهیم هرچند کوتاه.

 

نظافت منزل توسط خانم  

این روزها به دلیل مشغله ی زیاد و زندگی ماشینی دیگر فرصتی برای تمیز کردن منزل به صورت دلچسب نیست. گاهی به دلیل کمبود وقت به نظافت سرسری بسنده می کنیم. در این زمان شما می توانید با یک شرکت خدماتی نظافتی تماس بگیرید و درخواست نظافتچی کنید.

 

نظافتچی کاربلد جهت نظافت منزل را از ما بخواهید.

 

هنگام درخواست نظافتچی توجه داشته باشید که:

  • با نظافتچی صحبتی غیر از کار نداشته باشید.
  • وسایل قیمتی را به نظافتچی نشان دهید و بر مراقبت از آن هنگام تمیز کردن تاکید کنید.
  • زمان حضور نظافتچی در منزل حضور داشته باشید.
  • نظافتچی را از شرکت خدماتی نظافتی معتبر و دارای مجوز درخواست کنید.

 

یک نظافتچی باید بداند:

  • مدت زمان لازم برای برطرف کردن انواع لکه ها ، اعمم از لکه های چربی ، لکه های ناشی از مواد نفتی ، لکه مواد غذایی و....
  • آسیب نرساندن به وسایل و محیط اطراف.
  • استفاده مناسب و بهینه از منابعی همجون آب ، مواد شوینده و...
  • نحوه ی تمیز کردن محیط های مختلف و به کار بردن مواد شوینده ی متناسب با هرکدام.
  • زمان بندی درست جهت نظافت منزل و تحویل دادن به موقع خدمات نظافتی.

 

در شرکت خدماتی نظافتیما:

 در شرکت خدماتی نظافتی ما کلیه خدمات نظافتی از جمله: نظافت راه پله و آسانسور ، نظافت محوطه ی حیاط و پارکینگ ، نظافت استخر و سونا ، تمیز کردن درب حیاط و پارکینگ ، نظافت محیط داخلی ساختمان ، کفسابی ، تمیز کردن سرویس بهداشتی و حمام ، نظافت لمینت و سرامیک ، تمیز کردن شیشه ها و..... با بالا ترین کیفیت ممکن ارائه می شود.

استفاده از نیروهای معتبر و قابل اطمینان و دارای ضمانت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. نظافتچی معتبر و کاربلد را از ما بخواهید.

 

نظافت راه پله توسط نظافتچی:

یک نظافتچی باید بداند که تمیز کردن پله ها را از کجا شروع کند. معمولا با جارو زدن از بالا به پایین شروع می شود و با جمع کردن آشغال ها در پایین پله خاتمه می یابد. بعداز جارو کردن نوبت تمیز کردن لکه ها می رسد. برای از بین بردن لکه ها بهتر است از مواد شوینده ی خاص استفاده شود. یک نظافتچی باید بداند که در تمیز کردن راه پله نباید از شوینده ی اسیدی و جوهر نمک استفاده کند ، زیرا باعث خوردگی سنگ می شود.

 

نظافت نرده توسط نظافتچی:

برای تمیز کردن نرده ها بهتر است از قبل در ظرف دیگری مخلوط آب و تاید درست شود. از بالای پله ها شروع به تمیز کردن کرده و با پارچه ای که قدرت جاذبه ی بالایی دارد آن را تمیز کرده و تا پایین ادامه دهد.

 

نظافت منزل توسط نظافتچی های ما در بخش های دیگری هم قابل انجام می باشد. هنگام تماس تلفنی لطفا خدمات درخواستی خود را به صورت کامل قید کنید. ما با توجه به نیاز شما نظافتچی مورد نظر را ارسال می کنیم.

 

 



:: برچسب‌ها: نظافتچی, نظافت منزل, نظافتچی آقا, خانم نظافتچی,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 8:2


شرکت خدماتی نظافتی

در میان هیاهو و بازارگرمی های دنیای امروز همه ی ما به دنبال خدمات واقعی و قابل اطمینان هستیم. یکی از دغدغه های مهم هر ساختمان نحوه ی نظافت آن می باشد. خدمات نظافت ساختمان را از ما بخواهید.

این روزها به دلیل مشغله ی زیاد و زندگی ماشینی همراه با روزمره گی های  پی در پی زمان کافی برای نظافت منزل به صورت دلچسب وجود ندارد ، بر همین اساس به آراستگی فوری همراه با نظافت سرسری بسنده می کنیم. باید دقت کنیم که در مدت زمان کم نمی شود به خوبی خانه را تمیز کرد و آلودگی هارا از آن به بیرون راند. در این هنگام شما به یک نظافتچی حرفه ای نیازمند هستید. وقت آن است که به یک شرکت خدماتی نظافتی معتبر تماس بگیرید و برای نظافت منزل خود درخواست نیرو کنید.

شرکت خدماتی نظافتی ما همواره در این زمینه شمارا یاری می کند.

 

در شرکت خدماتی نظافتی ما:

نظافت راه پله ها ، نظافت حیاط و پارکینگ ، نظافت آسانسور ، تمیز کردن شیشه ها ، نظافت استخر و سونا ، کفسابی ، تمیز کردن آیفون تصویری و درب ورودی و پارکینگ ، نظافت سرویس بهداشتی و تمیزکردن فضای داخلی ساختمان و.... از جمله خدماتی است که ما ارائه می دهیم.

تمیز کردن سرامیک و پارکت:

در شرکت خدماتی نظافتی ما نظافت سرامیک و پارکت به بهترین نحو ممکن صورت می گیرد. این روزها در اکثر خانه ها به جای استفاده از موزاییک از سرامیک و پارکت استفاده می شود. اگر هنگام کثیف شدن سرامیک و پارکت به موقع اقدام به تمیز کردن نکنید لکه روی آن جمع می شود و تمیز کردن آن ها به سادگی صورت نمی گیرد. اگر قصد تمیز کردن سرامیک را دارید نیازی نیست که از مواد شوینده ی قوی استفاده کنید ، کافی است با یک اسکاج روی قسمت مورد نظر بکشید و سپس با یک پارچه ی دیگر آن را پاک کنید. در این میان می توانید از مواد شوینده به مقدار کم هم استفاده کنید. برای تمیز کردن خطوط میان سرامیک ها که آلودگی زیادی در آن جمع می شود از همان اسکاج سیمی و مواد شوینده استفاده کنید.

نظافت راه پله ها و آسانسور:

از آنجایی که آسانسور و راه پله ها  محل عبور و مرور ساکنین ساختمان می باشد ، پس تمیز و آراسته بودن آن نقش بسیارچشم گیری در تمیز دیده شدن ساختمان دارد. پس باید به نظافت این قسمت توجه بسیار زیادی شود. هنگام تمیز کردن آسانسور باید دقت کرد که لکه روی سطوح آن باقی نماند و شیشه های آن با دقت بسیار زیادی پاک شود. نظافت راه پله ها شامل تمیز کردن پله ها ، از بین بردن لکه های کف پله ها ، تمیز کردن دیواره ها و همچنین تمیزکردن نرده ها می باشد. نظافت راه پله ساختمان خود را به شرکت خدماتی نظافتی ما بسپارید.

 

در مورد شرکت خدماتی نظافتی به این نکات توجه کنید:

حتما نیروی نظافتی (نظافتچی) را از شرکت خدماتی نظافتی معتبر و دارای مجوز انتخاب کنید. شرکت معتبر از نیروهای کاربلد و با ضمانت استفاده می کنند. هنگام تماس با شرکت خدماتی نظافتی درخواست خدمات مورد نظر را ذکر کنید. به عنوان مثال: نظافتچی برای تمیز کردن آسانسور ، راه پله ، حیاط و پارکینگ و درب ورودی... درصورت درخواست نظافتچی خانم برای نظافت منزل حتما آن را قید کنید.

 



:: برچسب‌ها: نظافت منزل, شرکت خدماتی نظافتی, شرکت خدماتی, شرکت نظافتی, نظافتچی,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 8:54



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cleanz ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید
farsimaryam96@gmail.com




مریم فارسی




تعمیر کولر گازی ال جی
سرویس کولر گازی ال جی
تعمیر کولر گازی در منزل
سرویس کولر گازی در منزل
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی و آدرس cleanz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












پرستار بچه , پرستار سالمند در منزل , پرستار سالمند , پرستار کودک , پرستار کودک , نظافت منزل , شرکت خدماتی نظافتی , پرستار کودک در منزل , خدمات پرستاری در منزل , نگهداری سالمند در منزل , پرستار در منزل , خدمات پرستاری شبانه روزی , خدمات پرستاری در منزل , پرستار کودک در منزل , شرکت خدماتی نظافتی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: