.....................



کارگر نظافت منزل

کارگر نظافت منزل جهت یاری رساندن به شما به منزل شما می اید و با کار در منزل و نظافت منزل به شما کمک می کند.شما می توانید برای کار در خانه از شرکت خدماتی درخواست اعزام کارگر نظافت منزل نمایید که می توانید کارگر خانم یا کارگر آقا در خواست کنید اما کارگر خانم جهت نظافت منزل طرفدار بیشتری دارد به همین علت دستمزد کارگرنظافت منزل خانم برای نظافت منزل نیز بیشتر از کارگر آقا است. پس اگر به نظافت منزل شرق تهران ، نظافت منزل شمال تهران ، نظافت منزل توسط خانم جوان ، دستمزد کارگر نظافت منزل ، خدمتکار زن در منزل ، نظافتچی خانم آماده به کار ، نظافت منزل غرب تهران ، نظافت منزل جنوب تهران ، نظافتچی خانم و … احتیاج داشتید با کلینز ما تماس بگیرید

 

کارگر نظافت منزل با  تجربه و مهارتی که در زمینه خدمات نظافت منزل به دست آورده اند این توانایی را دارند که در کمترین زمان خدمات نظافت منزل را با بهترین کیفیت ارائه کنند. باتوجه به اینکه امروزه برای بیشتر افراد به ویژه افراد شاغل زمان یک دغدغه بسیار جدی است، کمک گرفتن از یک کارگر نظافت منزل باعث می شود علاوه بر حفظ زمان برای رسیدگی به امور دیگر، کار نظافت منزل نیز به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وظایف یک کارگر نظافت منزل :

رعایت سکوت  تا حد امکان در محیط کار

توجه دقیق به خواسته های کارفرما و اجرای آن

عدم تردد و رفت وآمد بیجای نظافتچی در محیط کار

امانت داری مادی و معنوی

برخورد حرفه ای با کار فرما

پرهیز از درگیری های لفظی با کارفرما

پرهیز از مطرح کردن پرسش های بیجا و غیر مرتبط با کار

 


نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 20:12


سمپاشی سوسک

سمپاشی سوسک یکی از خدمات شرکت خدمات سمپاشی کلینز میباشد. که با داشتن سابقه و مهارت از بین رفتن  این موجودات چندش را به شما تضمین میکند. دیگر نگران سمپاشی منزل خود نباشید ما به شما کمک میکنیم تا از شر سوسک ها راحت شوید. سمپاشی منزل خود را به هر کسی نسپارید زیرا سمپاشی نیاز به مهارت و استفاده از سموم مخصوصی را دارد که هر فرد عادی درموردش اطلاع ندارد. شرکت خدمات سمپاشی کلینز در خدمت شماست. با ما تماس حاصل فرمایید.

 

آیا می دانید سموم استفاده شده در سمپاشی می تواند باعث بیماری های خطرناکی مثل سرطان، مشکلات پوستی، عصبی و ... شوند؟ ما در کتاب حاضر به معرفی روش های جدیدی می پردازیم که هیچ یک از اثرات خطراناک فوق را ندارند. دانلود رایگان »

 

قیمت مناسب سمپاشی

سمپاشی توسط  متخصصان سمپاشی با حداقل قیمت و با هدف؛ ارائه حد اکثر کیفیت خدمات ، صورت می گیرد.نظرات مشتریان ما گواهینامه عملکرد ما می باشد

  

سمپاشی تخصصی

تنها راه از بین بردن آفات، سمپاشی توسط افراد کارآزموده است که با استفاده از سموم بهداشتی با هدف رفع نگرانی و آسودگی خاطر مشتریان ما صورت می گیرد.

 

 

آسودگی خاطر

آیا برای ورود سمپاش به محل کار و منزل خود نگران هستید؟ ما با داشتن نیروهای متخصص و متعهد نگرانی شما را رفع کرده و آسودگی خاطر را برای شما ارمغان می آوریم.

 

 

شرکت سمپاشی منازل | سمپاشی سوسک | شرکت سمپاشی حرفه ای

سمپاشي محل كار

 

سمپاشی محل کار | در محل هایی که افراد مشغول به کار هستند وجود آفات باعث بروز مشکلات متعددی درمحیط کار،همچنین سبب قطع روند فعالیت کارکنان می شود.

 

سمپاشی ساس

 

نوعی از انگل های خارجی روی بدن حیوانات ساس نام دارد. اولین بار این حشرات در قرن 11 در آلمان شناخته شدند. ساس ها مانند انگل ها از میزبان ها تغذیه می کنند. روی بدن انسان یا حیوانات می نشینند و با مکیدن خون انها مواد لازم را به بدن خود می رسانند.

 

هفت ويژگي برتر شركت سمپاشي

 

هفت ویژگی برتر شرکت سمپاشی عبارتند از

 

1-    از بین بردن آفات توسط متخصصان سمپاشی،با هدف حداکثر تاثیر و حداقل قیمت صورت می گیرد

 

ضرورت سمپاشی اماکن؟

 

ضرورت سمپاشی با رویت حشرات و جانوران موذی احساس می شود، با نزدیک شدن به فصل گرما و بالا رفتن درجه حرارت لزوم استفاده از سموم بهداشتی در اماکن و منازل مطرح می شود.

 

سمپاشی سوسک

 

سوسک ها حشراتی چندش آور هستند که در همه جا یافت میشوند.انها دارای شکم بند بند.بیضی شکل و بابالهایی که روی شکم انها به طور متقاطع قرار گرفته اند هستند.


نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 12:5


نظافت راه پله

دیگه نگران نظافت راه پله هاتون نباشید چشمک شرکت خدمات نظافتی کلینز با نیرو های ماهر در خدمت شماست ! نظافت راه پله و مشاعات فقط یکی از خدمات این شرکته! خدمات دیگه مثل: نظافت منزل توسط خانم ، نظافت حیاط و پاکینگ ، نظافت ساختمان ، نظافت شرکت ، شستشوی پرده و مبلمان و خیلی چیزای دیگه... ما در تلاشیم تا با نیاز های شما خودمان را بروز کنیم لبخند برای رزرو و درخواست نظافتچی ماهر و تعلیم دیده با ما تماس بگیرد و ما در کمترین  زمان درخواست شمارا بررسی و نظافتچی مرتبط با کارتان را به موقعیت شما اعزام می کنیم !

 

1.    نظافت شرکت های کوچک

 

شرکت ها ودفاتر کوچک به دو دلیل آبدارچی یانظافتچی استخدام نمی کنند اولا اقتصادی نیست وثانیا لازم نیست برای نظافت یک واحد کوچک  یک نیرو را جذب کنند .

شرکت مبتکر خدمات نوین توانسته مشکلات نظافتی و خدماتی واحد های کوچک اقتصادی را باشرایط ایدآل برطرف نماید.

برای نظافت شرکت می توانید نیروی خدماتی را به صورت ساعتی  در خواست نموده وهر چند ساعت که لازم دارید،نیرو کار می کند.طبق آموزش های داده شده به پرسنل خدماتی آیتم های نظافتی به صورت زیر انجام می پذیرد.

در نظافت شرکت ابتدا شیشه ها رابا دستمال نانو یا روزنامه تمیز وسپس ازیک طرف تمام وسایل روی میز،کامپیوتر،جا خودکاری،کی بورد ،شیشه یا صفحه میز،صندلی ها ،پرینتر،دستگاه کپی و... را بایک دستمال تمیز ونم دار ویا دستمال نانو تمیزمی کند وبعد کابینت وسینک در صورت وجود ظروف را شسته ودرآخر ازیک اتاق کف را شروع ودر ورودی به پایان می رساند .ولازم به ذکر است چون واگذاری نیرو برای  نظافت شرکت به صورت ساعتی می باشد بر حسب در خواست مشتری می تواند نظافتچی انجام وظیفه نماید .

 

لیست قیمت نظافت شرکتها و دفاتر کار به روز رسانی مورخه 

 

- حداقل کار برای نظافتچی آقا 4ساعت 40000 هزار تومان وهر ساعت اضافه کاری  10000 هزاز تومان

 

- حداقل کار برای نظافتچی خانم 4ساعت 60000 هزار تومان وهر ساعت اضافه کاری  10000 هزاز تومان

 

- هشت ساعت کار برای نظافتچی آقا  80000 هزار تومان وهر ساعت اضافه کاری  10000 هزاز تومان

 

- هشت ساعت کار برای نظافتچی خانم  80000 هزار تومان وهر ساعت اضافه کاری  10000 هزاز تومان

 

اهمیت نظافت:

 

هرگاه خدای سبحان نعمتی به بنده ای داد دوست دارد اثر آن را بر او ببیند.

 

پرسیدند: چگونه؟

 

فرمود: لباسش را پاکیزه، خودش را خوشبو، خانه اش را سفید (گچ کاری) و آستانه خانه اش را جاور کند.(مکارم الاخلاق، ص41)

 

 شرکت خدماتی نظافتی

تامين نيروي کار جهت پروژه هاي مختلف کاري شرکت ها - منشي - آبدارچي- نگهداري از کودک و سالمندو همدم بيمار با عقد قرارداد رسمي و نظافت آرایشگا ه زنانه ،نظافت موسسه های دخترانه ومحیط های زنانه ،اعزام نظافتچی آقا جهت نظافت دانشکدهای پسرانه ودخترانه ،اعزام نظافچی به صورت گروهی جهت نظافت ساختمان های نوساز وادارات دولتی وخصوصی،شستشوی فرش وموکت در محل و...

 

 

 

شرکت خدماتی ارائه خدمات متنوع درزمینه خدمات نظافتی وتامین نیرونظافت منزل درخدمت شماست  

 

تامین نیروی انسانی  ، اعزام آبدارچی، اعزام سرایدار ، اعزام نگهبان ، مهماندار ، اعزام مهماندار ، مهماندار خانم ، نظافت راه پله و مشاعات ، نظافت اداره ، شرکت خدماتی نظافتی ، نظافت منزل ، نظافت هتل ، نظافت مبل ، نظافتچی شرکت ، نظافت بانک ، باغچه بانی ونگهداری باغچه ، نظافت دفتر کار ، نظافت محل کار ، نظافت منازل ، نظافت رستوران وآشپزخانه ،نظافت آزمایشگاه ومطب ، سرویسهای بهداشتی ورختکن ها ، نظافت سالن های ورزشی ، نظافت مساجد ونمازخانه ها ، نظافت آرایشگاه ها ، نظافتچی منزل ، شرکت خدماتی نظافتی  ، شرکت نظافتی ،شرکت خدماتی ،نظافت روزانه منزل ،نظافت منزل در جنوب تهران ، نظافت منزل در غرب تهران ،نظافتچی ، شرکت نظافتی در غرب تهران ،اعزام نظافتچی خانم ، نظافت منزل در شمال تهران ،نظافتچی آقا ، شرکت نظافت منزل درغرب تهران ، نکاتی مهم درنظافت منزل ،  نظافتچی خانم و آقا برای مجتمع ها تجاری  ،خانه تکانی

 

 

 


نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 10:1


نظافت ساختمان

 نظافت ساختمان باید متوجه تمام اقشار جامعه باشد نظافت ساختمان امری است ضروری و باید کاملا مورد توجه باشد. شرکت کلینز ارائه دهنده خدمات منزل این امکان را به شما می دهد که از گارگر نظافت منزل ما کاملا با تجربه و مورد اعتماد و با سابقه کار زیاد استفاده کنید تا در امر نظافت منزل شما به یاریتان بیایند و ما این اطمینان را به شما میدهیم که از کیفیت کار راضی باشید و از نظافت منزل لذت ببرید ما در سر تا سر ایران نیروی کار داریم. شرق تهران و غرب تهران و کرج و مشهد در هر کجا از ایران که باشید فقط کافیست با یک زنگ نظافت ساختمان خود را به ما بسپارید

 

 

 نظافت منزل: نظافت منزل امری است که مستقیم با سلامتی و جسم و روح ما انسانها در ارتباط اس

 

بدین گونه که محیط زندگی و کار ما باید تمیز و مرتب باشد تا در سلامتی کامل باشیم

 

نظافت منزل

 

نظافت منزل مراحل مختلف و متفاوتی دارد که وابسته به نوع منزل متغیر میباشد .

 

اگر منزل شما ویلایی  باشد نظافت منزل شما به سبک متفاوتیباید انجام شود ، اگر منزل شما آپارتماتنی است نظافت آن مراحل مختلفی دارد زیرا منزل شما دارای راه پله مشترک با بقیه اهالی آپارتمان می باشد .

نظافت راه پله و مشاعات : بهداشت محیط نقش مهمی در سلامتی انسان دارد. راه پله و مشاعات  می تواند سطح سلامت عمومی را بالا برده و رفاه خانواده ها را تامین کند. اما باید بدانید که نظافت داخل ساختمان کافی نیست. نظافت راه پله و مشاعات نیز باید به جدی گرفته شود. اولین جایی که به محض ورود به ساختمان دیده می شود. مشاعات و راه پله هاست. عدم نظافت راه پله و مشاعات نشانه عدم نظم و آرامش در مجتمع و منازل ساختمان می تواند باشد.

 

 

برای سهولت بهتر است با یک شرکت خدماتی برای نظافت راه پله و مشاعات قرارداد ببندید به این ترتیب طبق زمان بندی دلخواه می توانید از نیروی خدماتی آموزش دیده استفاده کنید. در صورت تمایل می توان با شرکت خدماتی در خصوص همکاری با یک نظافتچی و نیروی خدماتی خاص به توافق رسید.

در مورد تعرفه نظافت منزل نگران نباشید تمام قیمت های مثل مصوب اتحادیه است

لیست قیمت نظافت ساختمان

لیست قیمت نظافت شرکتها و دفاتر کار به روز رسانی مورخه 95/3

 

- حداقل کار برای نظافتچی آقا 4ساعت 40000 هزار تومان وهر ساعت اضافه کاری  10000 هزاز تومان

 

- حداقل کار برای نظافتچی خانم 4ساعت 60000 هزار تومان وهر ساعت اضافه کاری  10000 هزاز تومان

 

- هشت ساعت کار برای نظافتچی آقا  80000 هزار تومان وهر ساعت اضافه کاری  10000 هزاز تومان

 

- هشت ساعت کار برای نظافتچی خانم  80000 هزار تومان وهر ساعت اضافه کاری  10000 هزاز تومان

 

 


نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 9:32


نظافت شرکت

ما در شرکت خدماتی کلینز خدماتی همچون نظافت شرکت و نظافت محل کار ، نظافت ساختمان ، نظافت منزل و... را خدمت رسانی میکنیم. اگر شما به نظافتچی ماهر و حرفه ای برای انجام خدمات نظافت در محل کار نیاز دارید به راحتی می توانید با ما تماس بگیرید و هدف شرکت خدماتی نظافتی ما تامین نیاز های شماست شما می توانید نشظافت شرکت و محل کار را از ما بخواهید. نظافت راه پله و نظافت آسانسور نیز از جمله خدمات شرکت خدمات نظافتی ما است. شاید برای شما این سوال بوجود بیایید که ما نظافت منزل توسط خانم اعزام می کنیم یا نظافتچی آقا در شرکت خدمات نظافتی ما همه این نظافتچی ها اعزام می شوند.

عوامل موثر بر قیمت نظافت شرکت و محل کار

شرط اول در انتخاب نیروی مناسب برای خدمات نظافت، توجه به اعتبار شرکت تامین کننده ی نیرو است. به عنوان یک اصل پایه ای تمام شرکت های نظافتی که با آنها کارمی کند، دارای شماره ثبت شرکت هستند و در مرحله دوم مورد بازبینی محلی و مصاحبه قرارگرفته اند. در نتیجه قیمت دهی بر اساس یک فضای سالم و مطمئن رقابتی اتفاق می افتد که کیفیت در آن نقشی اساسی بازی می‌کند. نظافت شرکت و یا محل کار از خدمات پر تقاضای شرکت‌های خدمات نظافتی است که از این قاعده کلی مستثنی نیست.

 

نکته دیگر این است که معمولا دستمزد نیروهای خانم نسبت به آقا و با همان میزان ساعت کاری، بالاتر است که البته بدلیل کمتر بودن نیروهای خانم در شرکت هاست.

 

محدوده قیمت

هزینه 40000 تومان برای ۴ ساعت کار یک نیروی آقا به عنوان پایه در قیمت گذاری خدمات نظافت اعلام می شود. البته این خدمت برای خدمات داخل منزل است و به عنوان مثال هزینه نظافت راه پله و فضاهای مشاع بصورت هر طبقه تک واحدی ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان اعلام می شود. عامل دیگری که بر قیمت دهی شرکت های خدمات نظافت منزل در  و تهران اثرمی گذارد نوع قراردادی است که با مشتری منعقدمی شود. مثلا در مواردی که در آنها درخواست خدمات بصورت هفتگی یا ماهیانه است، هزینه ها پایین تر می آید.

 

خدمات دیگر

شرکت های خدمات نظافت منازل از کسب و کارهایی هستند که در کنار اتوبارها دارای نیروی اسباب کشی نیز هستند. البته با این تفاوت که نیروهای اسباب کشی شرکت های خدمات نظافت بیشتر در بسته بندی اسباب و اثاثیه و نه در باربری به کمک شما می آیند. همچنین نیروهایی که کار خدمات پذیرایی در مجالس و مهمانی ها را انجام می دهند نیز از دیگر خدمت های شرکت های خدمات منزل هستند.

 

برای اینکه دقیقا بدانید جزییات کار چیست و قیمت دقیق سفارش شما چند است می توانید یک سفارش نظافت محل کار ثبت کنید.

 

مطالعه کنید:

 

نحوه تمیز کردن لکه های غذا و چربی از دیوارها، کابینت ها و میزکار

روش پاک کردن انواع لکه های دیوار

چگونگی نظافت سرویس بهداشتی و حمام: بهترین راه جلوگیری از بوی بد

سینک استیل ظرفشویی را چطور تمیز کنیم


نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 13:36



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cleanz ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید
farsimaryam96@gmail.com




مریم فارسی




تعمیر کولر گازی ال جی
سرویس کولر گازی ال جی
تعمیر کولر گازی در منزل
سرویس کولر گازی در منزل
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی و آدرس cleanz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












پرستار بچه , پرستار سالمند در منزل , پرستار سالمند , پرستار کودک , پرستار کودک , نظافت منزل , شرکت خدماتی نظافتی , پرستار کودک در منزل , خدمات پرستاری در منزل , نگهداری سالمند در منزل , پرستار در منزل , خدمات پرستاری شبانه روزی , خدمات پرستاری در منزل , پرستار کودک در منزل , شرکت خدماتی نظافتی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: