.....................



چرا باید دیوارهای خانه را نقاشی ساختمان کرد؟

نقاشی ساختمان و محیط زندگی موثرترین روش برای بهبود شرایط خانه و خانواده ی شماست.

  • نقاشی ساختمان لکه ها و قسمت های ناهموار سطوح دیوار را می پوشاند.
  • رنگ های شاد با توجه به خصوصیت رنگ ها اثر مثبتی در رفتار و زندگی شما می شود.
  • نقاشی ساختمان گرد و غبار و آلودگی های دیوار های گچی را می پوشاند و مانع پخش این موارد در هوا می شود.
  • دیوار های بیرونی با نقاشی کردن از خطر باران های اسیدی و ذرات آسیب دهنده به آنها در امان هستند.
  • با یک نقاشی ساده میتوان خانه را به کلی تغییر داد و محیط جدیدی را تجربه کرد.
  • اگر قصد فروش خانه را دارید با یک نقاشی ساده می توان ضمن داشتن خانه ای تمیز تر برای ارائه، انگیزه خریدار را برای خرید خانه بیشتر خواهد کرد.

 

خصوصیات رنگ ها

  • قرمز: هیجان انگیز ، روح افزا ، جان بخش ، افزایش حرارت بدن
  • نارنجی: پر انرژی ، نشاط ، حس اجتماعی بودن
  • زرد: شاد بخش
  • آبی: آرامش دهنده
  • سبز: آرامش بخش
  • بنفش: حس زیبایی و غنی بودن
  • صورتی: حس مهربانی ، عشق ، اعتماد ، ایمان


:: برچسب‌ها: نقاشی ساختمان,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 11:43


سرویس موتورخانه

همانطور که می دانید یکی از اجزای تاسیسات ساختمان موتورخانه ( زیر مجموعه سیستم گرمایشی ) می باشد. یک موتورخانه پس از نصب و راه اندازی نیاز به تعمیر و نگه داری و هم چنین سرویس دارد. سرویس موتورخانه و تعمیر و نگهداری موتورخانه کاری است که توسط سرویس کار موتورخانه انجام می شود.

تعمیر و نگهداری موتورخانه شامل کوچکترین کار موتورخانه مانند چک کردن فشار و دمای اجزای موتورخانه تا کارهای بزرگتر مانند تعویض و یا تعمیر قطعات موتورخانه می شود. یک سرویس کار موتورخانه و تعمیرکار موتورخانه باید فشار و دمای اجزای موتورخانه را در مدت های مشخص بررسی نماید. سرویس کار موتورخانه به دو صورت فعالیت می کند.

 

سرویس موتورخانه

برای جلوگیری از حوادث اول باید آن ها را شناخت. سرویس موتورخانه اگر به درستی انجام گیرد، می تواند جلوی خیلی از حوادث پیش رو را بگیرد. در سرویس موتورخانه اول از همه باید نشانه های خطر را شناسایی کرد و اگر آن نشانه ها قابل چک کردن هستند، باید به طور کامل آن ها را به صورت دوره ای بازدید نمود.

از جمله خطراتی دیداری که یک موتورخانه را تحدید می کند و نقش یک سرویس کار موتورخانه متخصص پررنگ می کند می توان به وجود مواد ناشناخته در محیط موتورخانه ، وجود سیم های عایق نشده در موتورخانه ، غیر طبیعی شدن نوسانات دمای موتورخانه و … اشاره نمود. چند مورد از نشانه های دیداری وجود ناهماهنگی در موتورخانه را ذکر کردیم.

حال اگر بخواهیم چند نشانه صوتی که برای موتورخانه تحدید به حساب می آید را نام ببریم می توانیم به صدای نا آشنا از شیرهای موتورخانه ، صدای ساییدگی درون تجهیزات ، صدای ریزش مایعات و … اشاره کنیم.

 

خدماتی که در سرویس موتورخانه ارائه می شود :

  • هواگیری موتورخانه شوفاژ
  • عیب یابی موتورخانه
  • تنظیم موتورخانه شوفاژ
  • شستشوی موتورخانه شوفاژ
  • تعمیر شوفاژخانه 
  • بررسی لوله های موتورخانه

نکته مهم: وجود امکانات ایمنی و اورژانسی در موتورخانه الزامی است. امکانات اورژانسی و ایمنی شامل جعبه کمک های اولیه، وسایل اطفاع حریق، سنسور های هشدار دهنده ، دستگاه تنفس اظطراری و … می باشد.

یک سرویس کار موتورخانه توانایی تعمیر پکیج و تعمیر و نگهداری موتورخانه را دارد. نگهداری از موتورخانه امری است که نیازمند دقت فراوان است.

 


نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 9:38


تعمیر آبگرمکن در شیراز

این روز ها آبگرمکن جزو جدا نشدنی هر ساختمان است. کارکرد آبگرمکن گاهی اوقات با مشکل مواجه می شود، به عنوان مثال آب را به خوبی گرم نمی کند یا دمای آب از حد تعیین شده فراتر می رود. در این هنگام به تعمیر آبگرمکن نیاز می شود. سرویس تعمیر آبگرمکن به صورت محلی با عنوان تعمیر آبگرمکن در شیراز و تعمیر آبگرمکن مخزنی در شیراز ارائه می گردد. از ویژگی های سرویس تعمیر آبگرمکن در شیراز می توان به موارد زیر اشاره کرد

ارائه فاکتور پس از انجام کار
دارای متخصصین با تجربه در امر تعمیرات آبگرمکن در شیراز
سریع رسیدن تعمیرکار آبگرمکن به محل مورد نظر شما
تمیزی پس از انجام تعمیرات آبگرمکن توسط تعمیرکار آبگرمکن
استفاده از با کیفیت ترین قطعات در صورت نیاز به تعویض قطعات

 

چگونه سرویس تعمیر آبگرمکن در شیراز را سفارش دهم؟
سرویس تعمیر آبگرمکن در شیراز یکی از سرویس های سامانه آنلاین درخواست خدمات خدمت از ما می باشد. این سرویس مخصوص افرادی است که ساکن شیراز هستند و درخواست تعمیر آبگرمکن در شیراز دارند. تعمیر آبگرمکن در شیراز توسط تعمیرکار آبگرمکن در شیراز صورت می گیرد.

اگر شما نیز درخواست تعمیر آبگرمکن در شیراز دارید، می توانید با خدمت از ما تماس گرفته و درخواست خود را با عنوان تعمیر آبگرمکن در شیراز ثبت کنید. پس از تماس شما با خدمت از ما کارشناسان ما از شما سوال هایی می پرسند تا بتوانند بهترین سرویس را برای شما فراهم سازند. طبق سوال هایی که کارشناس از شما می پرسد، بهترین و نزدیک ترین تعمیرکار آبگرمکن در شیراز را به محل شما می فرستند.

همچنین میتوانید با نصب اپلیکیشن خدمت از ما خیال خود را بابت درخواست تعمیرکار راحت کنید.

 

تعمیر آبگرمکن مخزنی در شیراز
آبگرمکن مخزنی یکی از انواع آبگرمکن است که توسط تعمیرکار آبگرمکن تعمیر می شود. تعمیرکاران آبگرمکن مخزنی خدمت از ما دوره های تخصصی تعمیر آبگرمکن را گذرانده و در کار خود متخصص و با تجربه می باشند. اگر در شیراز ساکن هستید کافی است با خدمت از ما تماس گرفته و درخواست خود را با عنوان تعمیر آبگرمکن مخزنی در شیراز مطرح کنید تا کارشناسان ما طبق اطلاعات دریافتی از شما بهترین و نزدیک ترین تعمیرکار آبگرمکن مخزنی در شیراز را برای شما بفرستند.


نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 6:14


قیمت لوله کشی استخر 98

قیمت لوله کشی استخر 98 چقدر است ؟
قیمت لوله کشی استخر 98 بر اساس قیمتی محاسبه می شود که توسط اتحادیه مشخص می شود البته این قیمت مشخص شده قیمت پایه می باشد و ممکن است عوامل و هزینه های جانبی زیادی بر کل هزینه لوله کشی استخر 98 تاثیر بگذارد پس بهتر است برای اطلاع دقیق از دستمزد لوله کشی استخر 98 قبل از اجرای لوله کشی استخر از چند لوله کش استخر در رابطه با اجرت لوله کشی استخر 98 سوال های خود را در بپرسید البته اگر این خدمت را به شرکتی معتبر بسپارید دیگر نیازی به پرسش از تعدادی لوله کش استخر نمی باشد .

 

عوامل موثر بر هزینه لوله کشی استخر 98 چه مواردی می باشند ؟


عوامل زیادی بر هزینه لوله کشی استخر 98 تاثیر گذار هستند اما ما سعی کرده ایم در زیر رایج ترین عوامل را برای آشنایی بیشتر شما بیاوریم :

 

اندازه استخر
همه می دانیم که اندازه استخر اولین عامل تاثیرگذار در قیمت لوله کشی استخر 98 می باشد و هرچه استخر بزرگتر باشد ، سایز لوله کشی استخر بیشتر می شود و هزینه لوله کشی استخر 98 بالاتر می رود .

 

لوله کشی استخر
لوله کشی استخر از دیگر عوامل مهم در دستمزد لوله کشی استخر 98 است . لوله کشی استخر با توجه به مدار لوله کشی استخر ، نحوه ی لوله کشی استخر ، لوله کشی استخر کشاورزی ، لوله کشی استخر خانگی و … می تواند نرخ لوله کشی استخر 98 متفاوتی داشته باشد .

 

تجهیزات
شما به تجهیزات زیادی برای اجرای لوله کشی استخر نیاز دارید که این تجهیزات خود تاثیر بسزایی در قیمت لوله کشی استخر 98 دارند .

 

برای محاسبه راحت تر قیمت لوله کشی استخر 98 با قسمت های مختلف استخر آشنا شوید
برای محاسبه دقیق تر هزینه و اجرت لوله کشی استخر 98 توصیه ما به شما این است که با قسمت های مختلف استخر آشنا شوید تا متوجه شوید برای ساخت یک استخر و اجرای لوله کشی استخر چه راهی در پیش رو دارید .موتور خانه استخر از قسمت های زیر تشکیل شده است که برای هر قسمت لازم است لوله کشی ساختمان مخصوص به آن قسمت صورت بگیرد :

 

دیگ آبگرم
دیگ بخار
سختی گیر
فیلتر شنی
مبدل حرارتی
منبع کویل دار
موگیر
پمپ
شیر آلات و اتصالات

 

خدمت از ما خدمات لوله کشی استخر را در چه شهرهایی ارائه می دهد ؟


شما می توانید برای دریافت خدمات لوله کشی استخر و یا اطلاع از هزینه و دستمزد لوله کشی استخر 98 در شهر های زیر با نیروهای خدمت از ما تماس حاصل فرمایید .

 

خدمات لوله کشی استخر در تهران
خدمات لوله کشی استخر در شیراز
خدمات لوله کشی استخر در کرج
خدمات لوله کشی استخر در اصفهان
خدمات لوله کشی استخر در قزوین
خدمات لوله کشی استخر در کیش
خدمات لوله کشی استخر در قم
خدمات لوله کشی استخر در مشهد
خدمات لوله کشی استخر در اهواز
خدمات لوله کشی استخر در تبریز


نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 11:0


تعمیر کولر گازی ال جی در اهواز

با تعمیر کولر گازی ال جی در اهواز به استقبال گرما بروید


تعمیر کولر گازی ال جی در اهواز را دست چه کسی می خواهید بسپارید؟ آیا کار سرویس کولر گازی ال جی در اهواز را می خواهید در همان روزهای گرم سال انجام دهید یا از قبل فکری برای آن دارید؟ به نظر شما چرا سرویس کولر گازی ال جی و تعمیر کولر گازی ال جی در اهواز را باید دوبار در سال انجام داد؟ از آن جایی که “خدمت از ما” متخصص تعمیر کولر گازی ال جی را در شهرتان می شناسد، نزدیک ترین تعمیرکار برای تعمیر کولر گازی ال جی در تهران و کلان شهرهای دیگر در محل شما را به محض ثبت درخواستتان می فرستد.

 

هزینه سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی در اهواز چقدر است؟


برای سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی در اهواز نمی توان قیمت یکسانی ارائه داد زیرا قدرت و مدل کولرها متنوع است و هر کدام بر اساس قطعاتی که دارند هزینه تعمیرشان نیز متفاوت است.

 

بهترین زمان سرویس کولر گازی ال جی در اهواز


با وجود درجه حرارت شهر اهواز و شدت زیاد گرد و غبار لازم است از کولر گازی ها مراقبت بیشتری انجام گیرد. در این شرایط باید سرویس کولر گازی ال جی در اهواز حتما دو بار در سال انجام گیرد. همچنین برای مراقبت از پنل خارجی کولر گازی باید آن از آن در برابر نور مستقیم آفتاب و گرد و غبار زیاد محافظت کرد.

اگر این مراقبت ها انجام شود نیاز کمتری به تعمیر کولر گازی ال جی در اهواز خواهید داشت.

 

سرویس کولر گازی ال جی در اهواز توسط متخصصین خدمت از ما شامل چه مواردی است؟


شستشوی پنل داخلی (فیلتر هوا) کولر گازی
شستشوی پنل بیرونی یا کندانسور کولر گازی
تست مقدار گاز کولر و شارژ آن در صورت نیاز
چک کردن آمپر کولر گازی
بالا بردن راندمان کولر گازی
چک کردن صحت عملکرد کندانسور کولر گازی

سرویس کولر گازی ال جی در اهواز لازم است توسط یک سرویس‌کار ماهر و دارای صلاحیت انجام شود. با توجه به اینکه کولر گازی ال جی مطابق تکنولوژی روز تولید می‌شود، سرویس کولر گازی ال جی نیز نیاز به تجربه و تخصص لازم در این زمینه دارد.


نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 8:41



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cleanz ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید
farsimaryam96@gmail.com




مریم فارسی




تعمیر کولر گازی ال جی
سرویس کولر گازی ال جی
تعمیر کولر گازی در منزل
سرویس کولر گازی در منزل
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی و آدرس cleanz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












پرستار بچه , پرستار سالمند در منزل , پرستار سالمند , پرستار کودک , پرستار کودک , نظافت منزل , شرکت خدماتی نظافتی , پرستار کودک در منزل , خدمات پرستاری در منزل , نگهداری سالمند در منزل , پرستار در منزل , خدمات پرستاری شبانه روزی , خدمات پرستاری در منزل , پرستار کودک در منزل , شرکت خدماتی نظافتی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: