.....................



کارواش در محل چیست

کارواش در محل چیست 

 

✔️ با کارواش سیار در محل زمان خود را مدیریت کنید

امروزه به دلیل مشغله زیاد استفاده بهینه از زمان خود هستند که سرویس کارواش سیار در محل کمک می‌کند بدون صرف وقت برای رفتن به کارواش و ماندن در ترافیک و معطلی در صف کارواش تنها با یک تماس شستشوی اتومبیل انجام شود و شما از زمان خود برای رسیدگی به کارهای دیگرتان یا استراحت استفاده کنید.

 

 

 

✔️عدم پرداخت انعام به پرسنل کارواش سیار در محل

در کارواش‌های سنتی پرداخت انعام اجبار است اما در کارواش سیار در محل هزینه های پرداختی از همان ابتدا کاملا شفاف و مشخص است و پرسنل کارواش سیار هیچ انعامی از شما دریافت نمی‌کنند. 

 

 

 

✔️ افزایش کیفیت شست‌وشو اتومبیل

در کارواش سیار در محل شستشو بر اساس تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از بهترین مواد شوینده نانو توسط پرسنل آموزش دیده و باتجربه انجام می‌شود.

 

✔️ کمک به محیط زیست و صرفه‌جویی در مصرف آب

به کمک کارواش سیار در محل می‌توانیم کمک بزرگی به بحران کم آبی و محیط زیست کنیم چون در کارواش‌های سنتی مصرف آب خیلی زیاد است اما در کارواش سیار به مقدار خیلی کم و ناچیز آب مصرف می‌شود.

 

✔️ کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا

هنگامی که شما برای شستشوی خودرو خود به صورت به کارواش می روید باید مسیری را تا رسیدن به کارواش طی کنید که اغلب اوقات این مسیر همراه با ترافیک خواهد بود پس با سفارش کارواش سیار در محل و آمدن تیم کارواش سیار به محل مورد نظر شما سبب کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا می‌شوید.

 

 

 

شست‌وشوی اتومبیل خود را به کارواش سیار در محل “کاراباما” بسپارید و خودتان استراحت کنید

 

 

 

☑️ چرا کارواش سیار در محل؟

 

 

امروزه استفاده از خدمات در محل به دلایل زیادی مثل مشغله زیاد ، کمبود زمان و صرفه جویی در آن ، صرفه جویی در انرژی ، صرفه جویی در هزینه ، کاهش آلودگی شهر و … بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است که یکی از این موارد می توانیم به کارواش سیار در محل اشاره کنیم.


نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 15:17


تعمیرکار موتورخانه

موتورخانه چیست؟

یک تعمیرکار موتورخانه باید با اجزای موتورخانه اشنایی داشته باشد. به همین دلیل میخواهیم در این مقاله به شرح کامل اجزای موتورخانه بپردازیم.

موتورخانه به تجهیزات تاسیساتی سیستم گفته می شود که شامل دستگاه های مکانیکی و کنترل کننده ی الکتریکی است.محل قرار گیری موتورخانه در زیر زمین ساختمان و در ساختمان های بزرگ در اتاقی بیرون از ساختمان می باشد. دلیل قرار گیری موتورخانه در خارج از ساختمان های بزرگ سنگینی تاسیسات آن و سرو صدای زیادی است که توسط اجزای آن تولید می شود.

موتور خانه

 

اجزای موتورخانه

موتورخانه شامل وسایل تولید حرارت یا دیگ(boiler) ،چیلر(chiller)، برج خنک کن(cooling tower) ،مشعل(burner)، خطوط و وسایل انتقال انرژی و وسایل تبادل و توزیع گرما و سرما وهواساز(air handler unit) است.

 

نحوه ی عملکرد هر کدام از اجزای موتورخانه

دستگاه تولید حرارت یا دیگ(boiler):

دستگاه تولید حرارت از معمولترین مولد های گرمایی است که انرژی حرارتی آن از سوخت(توسط مشعل دیگ می سوزد) حاصل می شود.دیگ ها به سه نوع آب گرم (87 درجه) آب داغ (200 درجه ) و بخار آب دسته بندی می شوند بسته به نوع مصرف.

چیلر(chiller):

چیلر یک سیستم تبرید(جذب حرارت از یک سیال و دفع آن به سیال دیگرکه این سیال می تواند هوا یا آب یا هر نوع گاز یا مایع دیگر باشد) است. که به دو دسته تبرید جذبی و تراکمی دسته بندی می شوند.

برج خنک کن (cooling tower):

گمرایی که در چیلر دفع شده به آب داده میشود. در این مرحله آب گرم شده به برج خنک کن منتقل میشود تا گرمای خود را به محیط اطراف بدهد.

مشعل(burner):

گرمایی که برای گرم کردن دیگ لازم است توسط مشعل تولید می شود.مشعل معمولا با سوخت های مایع یا گاز کار می کند.

خطوط و وسایل انتقال انرژی:

آب گرم شده بوسیله دیگ یا سرد شده بوسیله چیلر از طریق خطوط و وسایل انتقال انرژی به قسمت های مورد نیاز منتقل می شود.

وسایل تبادل و توزیع گرما و سرما:

آب ،بخار یا هوا پس از عبور از وسایل انتقال انرژی به وسایل توزیع گرما و سرما می رسد.وسایل تولید گرما و سرما فن کویل و هوا ساز می باشد.از فن کویل هم برای گرمایش درزمستان و هم برای سرمایش در تابستان استفاده می شود.

آب گرم شده در دیگ یا آب سرد شده در چیلراز طریق پمپ و شبکه لوله کشی به فن کویل میرسد و پس از عبور از کویل ها به وسیله ی وزش اجباری هوا سرما و گرما را به محیط اطراف می دهد.

هواساز(air handler unit):

دستگاه هوا ساز عملیات تهویه مطبوع در زمستان و تابستان را انجام می دهد.هوای مخلوط شده (هوای برگشتی توسط کانال و هوای تازه) در محفظه ای به نام اختلاط با یکدیگر مخلوط می شوند و بعد از عبور از کویل حرارتی و یا برودتی و رطوبت زدن به وسیله ی بادرسان به کانال میرسد.سپس هوای مطبوع که شرایط مورد نیاز را داراست به اتاق های مختلف توزیع می شود.



موتور خانه

 


نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 15:12



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cleanz ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید
farsimaryam96@gmail.com




مریم فارسی




تعمیر کولر گازی ال جی
سرویس کولر گازی ال جی
تعمیر کولر گازی در منزل
سرویس کولر گازی در منزل
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی و آدرس cleanz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












پرستار بچه , پرستار سالمند در منزل , پرستار سالمند , پرستار کودک , پرستار کودک , نظافت منزل , شرکت خدماتی نظافتی , پرستار کودک در منزل , خدمات پرستاری در منزل , نگهداری سالمند در منزل , پرستار در منزل , خدمات پرستاری شبانه روزی , خدمات پرستاری در منزل , پرستار کودک در منزل , شرکت خدماتی نظافتی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: