.....................



کارواش سیار

کارواش سیار ، شستشوی اتومبیل در محل ، کارواش اتوماتیک ، کارواش تلفنی یا کارواش آنلاین ، کارواش در محل از جمله خدمات جدید شستشوی اتومبیل هستند که با یان انام ها به مردم معرفی می شوند. اگر شما زمان کافی برای شستشوی اتومبیل خود را ندارید یا اینکه از کارواش ها و شلوغی آنجا دل خوشی ندارید انتخاب کارواش سیار عملی بسیار هوشمندانه است.

شستشو و نگهداری خودرو

ممکن است به یاد آوردن آخرین باری که ماشین به کارواش برده شده است کمی سخت باشد. عموما قبل از این که ماشین به کارواش برده شود، تصور می شود که شستشوی دستی توسط خود فرد از نظر اقتصادی به صرفه تر است. با این حال، نظرات گوناگونی در مورد شستشو و مراقبت از خودرو وجود دارد. گاهی ممکن است با در نظر داشتن این که بهترین راه برای شستشوی خودرو انتخاب شده، اما ممکن است بدترین صدمات به آن وارد شود. در این جا پنج نکته کارواش سیار رایج در مورد مراقبت از خودرو آورده شده است.

 

 

 

 

مایع ظرفشویی و لباسشویی به عنوان ماده شوینده خودرو

مواد شوینده کارواش اتوماتیکمواد شوینده ظرف و لباس ممکن است بتوانند تمام آلودگی را از خودرو پاک نمایند، اما می توانند پوشش های محافظ مهم رنگ را نیز از بین ببرند و رنگ ماشین را خشک کند. پودر لباسشویی و مایع ظرفشویی در واقع عمل معکوسی را انجام می دهند زیرا آن ها به فرایند اکسیداسیون سرعت بخشیده و طول عمر رنگ خودرو را بسیار کوتاه می کنند.

 

 

 

محافظ های چرم برای حفاظت از داشبورد

تمیز کردن داشبورد- کارواش اتوماتیکمحافظ های چرم برای داشبوردها که معمولا ساخته شده از مواد ترکیبی و مصنوعی هستند طراحی نشده اند. به همین دلیل، محافظ ها ممکن است به داشبورد صدمه زده و موجب فرسوده شدن سریع آن شوند. برای جلوگیری از فرسایش می توان از سیستم های تهویه مطبوعی استفاده نمود که به طور خاص برای داشبورد و مواد ترکیبی مصنوعی طراحی شده اند.

 

 

 

اهمیت واکس زدن در کارواش

واکس زدن - کارواش اتوماتیکواکس ماشین به نظر می رسد که دردسر باشد، اما در واقع اتوموبیل علاوه بر نظافت خودرو آن را محافظت می کند. واکس به عنوان یک محافظ از استهلاک و ساییدگی روزانه، جلوگیری می نماید. واکس زدن خودرو باعث سهولت شستشوهای بعدی می شود زیرا از چسبیدن گرد و غبار و ضایعات به رنگ جلوگیری می نماید بنابراین واکس فقط برای براق شدن سطح طراحی نشده است.

 

 

 

دوره های زمانی لازم برای واکس خودرو

واکس ماشین - کارواش اتوماتیکاین که چند وقت یک بار لازم است خودرو واکس زده شود بسته به شرایط محیطی و آب و هوای محل زندگی می تواند متغیر باشد. یک نشانه خوب برای دانستن زمان تجدید واکس زدن، تجمیع آب بر روی سطح است. بعد از هر بارندگی یا شستشوی خودرو، باید به تجمیع آب روی خودرو دقت شود. زمانی که آب روی سطح به شکل کشیده جریان یابد، و تجمع پذیری آن کاهش یابد، باید ماشین دوباره واکس زده شود.

 

 

 

پارچه ها و حوله ها برای شستن خودرو

برس کارواش اتوماتیک بهتر از حوله استدر حالی که این پارچه ها و حوله ها ممکن است خوب پاک کنند و آب را به خوبی جذب کنند، اما در واقع باعث خراش بر سطح رنگ شده و به خودرو آسیب می رسانند. متخصصان پارچه حوله ای میکروفایبر را توصیه می کنند زیرا بدون آن که خراشی به خودرو وارد نماید می تواند آلودکی را از سطح جمع کند.

 

 



:: برچسب‌ها: کارواش سیار , کارواش در محل , کارواش آنلاین , کارواش تلفنی , کارواش سیار شرق تهران,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 13:18


نظافت منزل اصفهان

نظافت منزل اصفهان 

نظافت منزل اصفهان را از شرکت خدمات نظافت منزل بخواهید. این شرکت ها با گردآوری نیروها و پرسنل نظافتچی آقا و خانم نیروی نظافت منزل شما را تامین خواهند کرد. شما می توانید با تماس با این شرکت ها و انتخاب بهتربن شرکت خدمات نظافت منزل برای دریافت نیروی نظافتچی اقدام کنید. از میان کارگر آقا و خانم نظافت منزل توسط خانم بسیار پر طرفدار تر است.

 

 

 

لکه‌های چربی در برابر آب مقاوم هستند و به سادگی تمیز نمی‌شوند، برای تمیز کردن سطوح چرب لازم است از مواد خاصی استفاده شود، در این مقاله روش‌های مناسب برای پاک کردن چربی از روی سطوح را مرور می‌کنیم و روش‌های طبیعی و مواد دردسترس و بی‌خطر برای این کار را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

 شست‌وشوی سطوح چرب

شست‌وشوی سطوح چرب

 

روش‌های مفید شست‌وشوی سطوح چرب

تصور کنید وقتی روی کابینت آشپزخانه دست می‌کشید، سطحی چرب را احساس کنید و یا در حالتی دیگر، اجاق‌گازتان شفافیت و تازگی اولیه را نداشته باشد. همه این‌ها در روحیه و سلامت شما به‌صورت مستقیم و یا غیرمستقیم تأثیرگذار خواهد بود. گاهی لکه‌ها و سطوح آلوده به حدی هستند که ممکن است شما را کلافه کند و بخواهید برای خلاص شدن هرچه سریع‌تر از آلودگی‌ها به استفاده از مواد شیمیایی موجود در بازار روی‌آورید.

 

این مواد اگرچه مؤثر هستند اما از طرف دیگر می‌توانید قبل از استفاده از آن‌ها، مواد طبیعی تمیزکننده را امتحان کنید. حال برای اینکه بدانید چه نوع از مواد طبیعی برای تمیزی و از بین بردن لکه‌های چربی مناسب هستند، بهتر است با ادامه مقاله همراه شوید.

 

 

 

پاک کردن لکه‌های چربی از روی کابینت

لکه‌های چربی که از آثار پخت مواد غذایی در آشپزخانه هستند اگر برای طولانی‌مدت بر روی کابینت باقی بمانند باعث می‌شود که به چوب کابینت آسیب جدی وارد شود. پس باید بعد از هر پخت‌وپز کابینت‌ها و سایر وسایل را تمیز کرد. جهت پاک کردن لکه‌های چربی از کابینت، به نکات زیر توجه کنید:

 

 

 

 

 

راحت‌ترین راه را انتخاب نمایید

دو قاشق غذاخوری مایع ظرف‌شویی را به همراه دو فنجان آب گرم باهم مخلوط‌کنید و با کمک دستمالی به سطح کابینت‌ها بمالید. بعدازاین مرحله با کمک اسفنجی خیس سطح را مورد شست‌وشو قرار دهید و در مرحله آخر با حوله و یا دستمالی از جنس پنبه آن را خشک‌کنید.

 

 

 

جوش‌شیرین

 جوش‌شیرین یکی دیگر از موادی است که می‌توانید از آن در تمیز کردن سطوحی که به چربی آغشته شده‌اند، کمک بگیرید. ابتدا باید جوش‌شیرین را بر روی دستمالی مرطوب بپاشید و با دستمال، کابینت و سطح موردنظر را تمیز کنید. بعدازاین مرحله با کمک اسفنجی سطح را بشویید و بعد خشک نمایید.

 

 

 

سرکه سفید

به مایع ظرف‌شویی و آبی که از قبل مخلوط کرده‌اید می‌توانید یک فنجان سرکه سفید اضافه کنید و از این محلول در تمیز کردن چربی‌های موجود روی سطح کابینت کمک بگیرید.

 

 

 

بوراکس

 بوراکس از مواد دیگری است که می‌تواند با لکه‌های چربی مقابله کند. می‌توانید برای استفاده از آن نصف فنجان بوراکس را با محلولی که مانند روش قبل آماده کردیم مخلوط‌کنید و به همان روش بیان‌شده بر روی سطح به‌کار ببرید.

 

 

 

پاک کردن لکه‌های چربی از روی گاز

معمولاً اجاق‌گازها از سطوح دیگری هستند که مدام باید در اثر پخت‌وپز تمیز شوند. چراکه لکه‌های چربی موجود بر روی اجاق‌گاز باعث ایجاد آلودگی‌های مختلف و یا خش افتادن بر روی سطح آن خواهد شد. برای تمیز کردن این وسیله راه‌های زیر توصیه می‌شود:

 

 

 

استفاده از نمک

 نمک ازجمله مواد غذایی است که در همه آشپزخانه‌ها پیدا می‌شود و می‌تواند به‌عنوان تمیزکننده‌ای قوی و قدرتمند ظاهر شود. برای تمیز کردن اجاق‌گاز با این ماده، باید زمانی که اجاق‌گاز هنوز گرم است لایه‌ای نمک بر روی آن بپاشید و اندکی صبر کنید. بعدازآن دستکشی دست کنید و با کمک پارچه و یا دستمالی کهنه سطح روغنی را پاک‌کنید.

 

در مرحله بعدی می‌توانید یک‌بار دیگر هم نمک اضافه نمایید و باقیمانده آلودگی را تمیز کنید. خوبی استفاده از نمک این است که در زمان بعدی که اجاق‌گاز را روشن می‌کنید بوی سوخت ناشی از بخار مواد شوینده را حس نخواهید کرد.

 

 

 

استفاده از لیموترش

اگر اجاق‌گاز شما بعد از سررفتن غذا بوی نامطبوعی گرفته است و یا چربی زیادی دارد استفاده از لیموترش برای تمیز کردن آن بسیار مؤثر خواهد بود. روش کار به این صورت است که می‌توانید دو عدد لیموترش را در ظرف آبی قرار داده و آن را با حرارت گاز بجوشانید. نتیجه کار خوشبو شدن محیط و همچنین از طرف دیگر پاک شدن لکه‌های چربی از روی گاز است. بعد از جوشاندن لیمو سطح اجاق‌گاز را با دستمالی تمیز کنید.

 

 

 

استفاده از محلول جوش‌شیرین و آب‌لیمو

 برای از بین بردن چربی شیشه اجاق‌گاز باید از محلول جوش‌شیرین و آب‌لیمو استفاده کنید. بعد مالیدن این محلول به شیشه اجاق‌گاز می‌توانید بعد از ۳۰ دقیقه آن را شست‌وشو دهید. همچنین پوشاندن سطح شیشه اجاق‌گاز با فویل آلومینیمی راه‌حلی عالی در زمان‌های آشپزی است تا سطح شیشه‌ای اجاق‌گاز از مواد چرب به دور باشد.

 

 

 

پاک کردن لکه‌های چربی مایکروفر

اگر به‌طور مداوم از مایکروفر استفاده می‌کنید باید دقت کنید که هر شب آن را تمیز نمایید، چراکه این کار برای سلامتی ضروری خواهد بود. همچنین در مورد تمیز کردن مایکروفر توجه کنید که می‌توانید از مرکباتی مانند لیمو استفاده نمایید. یک‌تکه لیمو را در داخل آب قرار دهید و اجازه دهید که در مایکروفر به نقطه‌جوش برسد.

 

همچنین استفاده از محلول آب و سرکه نیز می‌تواند شوینده طبیعی و قوی باشد چراکه سرکه نیز از قدرت پاک‌کنندگی بالایی برخوردار است. اگر احساس کردید که لکه‌ها هنوز هم وجود  دارند می‌توانید همین کارها را برای دو بار تکرار کنید.

 

 

 

 شست‌وشوی سطوح چرب

ازآنجایی‌که آشپزخانه‌ها محل مستقیم پخت‌وپز هستند، نظافت آن‌ها باید بیشتر موردتوجه قرار بگیرند تا از طرفی محلی تمیز برای مواد غذایی باشند و از طرف دیگر فضای خانه را آلوده نکنند. یکی از مواردی که در تمیزی آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است زدودن لکه‌های چربی از سطوح مختلف بوده که برای تمیز کردن این نوع از لکه‌ها شوینده‌های مختلفی در بازار وجود دارد. اما در کنار این شوینده‌ها مواد طبیعی مانند لیمو، جوش‌شیرین و سرکه هستند که در تمیزی بسیار مؤثر بوده و به‌کارگیری آن‌ها باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز خواهد شد.

 

 

 



:: برچسب‌ها: نظافت منزل اصفهان ، نظافت منزل ، نظافتچی ، نظافت منزل توسط خانم,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 10:25


قالیشویی آنلاین

قالیشویی آنلاین خدمت جدیدی است که به علت افزایش استقبال مردم از خدمات آنلاین به وجود آمده است. شما می توانید با سرچ در گوگل به دنبال بهترین قالیشویی یا یک

قالیشویی خوب در نزدیکی خود باشید.

 

چطور می‌توان در چند گام ساده به طور منظم و سریع خانه را تمیز کرد؟ گاهی فرصت زیادی برای تمیزکاری‌های خانه نداریم ولی در چنین شرایطی هم می‌توان نظافت خانه را در اولویت قرار داد و با یک لیست کارها تمیز کردن خانه را شروع کرد و به آسانی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را به پایان برد.

 

تمیز کردن خانه

تمیز کردن خانه

 

تمیزی خانه در کوتاهترین زمان

برخورداری از خانواده‌ای سالم نیازمند خانه‌ای پاکیزه است. تمیزی و پاکیزگی محل زندگی می‌‌تواند از اولویت‌‌های کاری شما به عنوان فردی خانه‌دار و یا حتی شاغل، در منزل باشد که گاهی با مدرن‌‌ترین تجهیزات تمیزکاری نیز ممکن است با کمبود زمان مواجه شوید؛ زیرا تکنولوژی به تنهایی و بدون استراتژی‌های ‌‌لازم، کارآمد نیست. آنچه که اهمیت دارد، روش‌‌های صحیح انجام کارها است. این مقاله راهکارهایی برای پاکسازی خانه در کوتاهترین زمان را بیان می‌‌کند.

 

مقدمات تمیزکاری

برای انجام تمیزکاری منزل، توصیه می‌‌شود که سبدی از وسایل موردنیاز، تهیه کنید. همچنین وجود جعبه و یا کیسه‌‌ای برای جمع‌آوری لوازم دورریختنی نیز لازم است تا از رفت‌وآمدهای غیرضروری به آشپزخانه اجتناب شود. گام بعدی در ایجاد نظم، تهیه فهرست از کارهایی است که باید انجام دهید.

 

پاک‌سازی آشپزخانه

تمیزی آشپزخانه می‌‌تواند به دو دسته تمیزی چیدمان داخلی شامل شستن ظروف کثیف، حذف زباله‌‌ها و وسایل اضافه و تمیزی لوازم برقی تقسیم ‌‌شود.

 

الف) چیدمان داخلی

در تمیزی چیدمان آشپزخانه ابتدا باید کابینت‌‌ها را تمیز کرده و هر وسیله‌‌ای را در جای مناسب خود قرار دهید. همچنین آموزش افراد خانواده درباره شستن ظرف‌‌ها بعد از غذا، از دیگر موارد مؤثر در افزایش سرعت تمیزکاری است.

 

نکته

در فرایند تمیزکاری ظرف‌‌های لب‌پریده را دور بریزید. چراکه این ظروف خطرناک بوده و ممکن است باعث بروز صدماتی شوند.

 

نکته

استفاده از آب گرم در شستن ظرف‌‌هایی که چرب هستند، به شستشوی سریع‌‌تر کمک می‌‌کند.

 

تمیز کردن خانه

 

ب) لوازم برقی

معمولاً تمیزی لوازمی که در آشپزخانه برای پخت‌وپز استفاده می‌‌شوند، از نکات ضروری برای تهیه غذای سالم است. یخچال از جمله این وسایل بوده که ارتباط مستقیمی با مواد غذایی دارد. برای تمیزی این وسیله، ابتدا می‌‌بایست آن را از برق کشید، سپس مواد غذایی را بیرون آورد و موادی که تاریخ انقضای آن‌‌ها گذشته است را جدا کرد.

 

بعدازاین مراحل می‌‌توان از جوش‌شیرین برای پاک کردن استفاده کرد که در زدودن بوی بد یخچال نیز مؤثر است. از دیگر وسایلی که با مواد غذایی سروکار دارند اجاق‌گاز و ماکروویو است. برای تمیزی اجاق‌گاز استفاده از محلول جوش‌شیرین، آب و سرکه سفید که خاصیت ضدعفونی‌کنندگی دارند، توصیه می‌‌شود.

 

همچنین برای رهایی هر چه سریع‌‌تر از چربی‌های ماکروویو نیز استفاده از بخارآب و لیموترش توصیه می‌‌شود. برای این کار ظرفی حاوی محلول آب و لیموترش را در ماکروویو قرار دهید تا به دمای جوش برسد. بخارآب ناشی از جوشیدن، لکه‌ها و چربی‌ها را نرم کرده که در این صورت شما می‌‌توانید به راحتی با دستمال چربی‌‌ها را پاک‌کنید.

 

تمیزی اتاق نشیمن

اتاق نشیمن، معمولاً قسمتی از خانه است که افراد زمان زیادی را در آنجا می‌‌گذرانند. این زمان می‌‌تواند صرف تماشای تلویزیون، استراحت و یا مطالعه شود. برای تمیزی این قسمت از خانه ابتدا باید کف‌پوش و کف را تمیز کرد که با توجه به نوع کف‌پوش‌ها و کف روش کار متفاوت است. به‌طورمعمول وسیله‌‌ای که برای تمیزی کف پیشنهاد می‌‌شود، جاروبرقی است که گرد غبار را از سطوح مختلف می‌‌گیرد. همچنین در مرحله بعدی، گردگیری و نظافت مبلمان تکمیل‌کننده فرایند تمیزکاری خواهد بود.

 

تمیز کردن خانه

 

تمیزی اتاق‌خواب

تمیزی اتاق‌خواب از دیگر دغدغه‌‌های اساسی افراد خانه‌‌دار به شمار می‌‌رود و مانند سایر بخش‌‌های خانه نیز باید به تمیزی و پاکیزگی آن توجه شود. برای تمیزکاری این بخش از خانه وسایلی مانند سبد، کیسه یا جعبه‌‌ای برای قرار دادن آشغال‌‌ها، جاروبرقی و یا جارو شارژی و دستی را نیاز خواهید داشت. وسایل کثیف را جمع‌‌آوری و به بیرون انتقال دهید و لباس‌‌های تمیز را در کمد آویزان کنید.

 

در مورد تمیزی اتاق کودک نیز هر وسیله‌‌ای باید در جای مخصوص به خود نگهداری شود و وسایل خطرناک نیز از دسترس کودک دور باشد. همچنین می‌‌توان میزان تمیزی اتاق کودک را با راهکارهایی ازجمله تشویق کودک به مرتب بودن و جمع‌کردن وسایل افزایش داد.

 

الف) تخت خواب

تخت خواب یکی از وسایل اصلی اتاق‌خواب است و مرتب بودن آن نمای خاصی به اتاق می‌‌بخشد. برای رعایت اصول پاکیزگی و حفظ سلامت عمومی بدن و پوست باید ملحفه‌‌ها و البسه خواب را هرچند وقت یک‌بار بشورید. همچنین از قرار دادن لباس و یا وسیله‌‌های دیگر بر روی تخت و البسه خواب پرهیز کنید.

 

) پنجره‌‌ها و شیشه‌‌ها

برای تمیز کردن شیشه‌ها از مخلوط آب و مایع تمیزکننده استفاده کنید و بعدازاین مرحله می‌توانید با کمک یک کفگیرک آن را خشک‌کنید. انجام این کار به‌صورت بالا به پایین از نکات مهمی است که باید موردتوجه قرار گیرد. همچنین به‌جای کفگیرک، استفاده از دستمالی تمیز، مخصوص شیشه نیز توصیه می‌شود اما نباید از وسایلی مانند حوله و یا روزنامه در تمیز کردن شیشه‌‌ها مورداستفاده قرار گیرد، چراکه این مواد باعث بر جای ماندن کاغذ و یا پرز روی شیشه می‌‌شوند.

 

 

تمیزی سرویس بهداشتی و حمام

سرویس بهداشتی، بخشی از خانه است که نیاز به تمیزی روزانه دارد به‌طوری‌که اگر این کار به‌طور روزانه صورت پذیرد، از تجمع میکروب‌‌ها جلوگیری می‌‌شود. معمولاً برای تمیزکاری سرویس بهداشتی و حمام وسایلی نظیر جارو، دستمال مرطوب ضدعفونی‌کننده، شیشه‌پاک‌کن و برس توالت موردنیاز بوده که بهتر است آن‌‌ها را در جای مشخصی نگهداری کنید.

 

همچنین گاهی لکه‌‌های روی شیرهای آب استیل و براق، آزاردهنده هستند که برای از بین بردن این لکه‌‌ها می‌توانید از سرکه سفید استفاده کنید. بکار بردن سرکه سفید به درخشندگی شیر آب نیز کمک خواهد کرد.

 

 

تمیزی خانه با چند گام ساده

خانه تمیز نشانه‌‌ای از پاکیزگی و دقت افراد خانواده بر سلامت جسمی و روحی است. در فرایند تمیزکاری و نظافت، داشتن روشی مشخص بسیار مؤثر خواهد بود. به‌عنوان‌مثال برنامه تمیزکاری باید طوری باشد که در هر زمان فقط یک اتاق تمیز شود.

 

این کار از به‌هم‌ریختگی‌ها جلوگیری کرده و باعث انجام سریع‌‌تر کارها خواهد شد. همچنین با داشتن اطلاعاتی درباره شوینده‌‌های خانگی و طبیعی مانند لیموترش و سرکه سفید و استفاده از آن‌‌ها، می‌‌توان زمان تمیزکاری و زدودن لکه‌‌ها را کاهش داد.

 

 



:: برچسب‌ها: قالیشویی آنلاین ، بهترین قالیشویی ، قالیشویی خوب,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 10:17


نظافت منزل مشهد

 روز به روز متقاضیان برای دریافت خدمات نظافت منزل بیشتر و بیشتر می شوند. نظافت منزل مشهد به علت جمعیت زیاد  شهر مشهد نیز در حال افزایش است. البته تقاضا برای

نظافت منزل توسط خانم بسیار بیشتر از کار آق می باشد. بنابرین در هنگام نزدیک به عید تقاضا برای نظافت منزل توسط خانم به شدت افزایش می یابد.

 

 

چطور با شوینده‌های طبیعی خانه را برق بیندازیم؟

سرویس بهداشتی و حمام ازجمله مکان‌هایی هستند که نظافت آن‌ها اهمیت بالایی دارد. بد نیست بدانید که پاک‌کننده‌های شیمیایی در ظاهر سرویس بهداشتی و حمام را تمیز می‌کنند ولی سمی و خطرناک هستند! تمیزکننده طبیعی سرویس بهداشتی علاوه بر قدرت پاک‌کنندگی بالا، هیچ خطری برای سلامتی شما ندارد. به‌سادگی در منزل تمیزکننده طبیعی سرویس بهداشتی درست کنید. چگونه؟ همراه ما باشید.

 

درست کردن تمیزکننده طبیعی سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی و حمام به دلیل مرطوب بودن محیط ایدئالی برای تجمع باکتری‌ها و قارچ‌ها به شمار می‌روند. به همین علت باید برای تمیز کردن این مکان‌ها از پاک‌کننده‌های قوی استفاده کرد. ولی تمیزکننده‌های قوی هم باید هوشمندانه انتخاب شوند. بهترین گزینه تمیزکننده‌های طبیعی سرویس بهداشتی هستند که به‌راحتی می‌توانید در منزل آن‌ها را درست کنید. در اینجا برای شما نحوه درست کردن بهترین تمیزکننده‌های طبیعی سرویس بهداشتی را جمع‌آوری کرده‌ایم.

 

 

برخی مواد لازم جهت تهیه تمیزکننده طبیعی سرویس بهداشتی

ابتدا بیایید نگاهی به برخی از مواد اولیه رایج در درست کردن تمیزکننده‌های طبیعی بیندازیم. خواهید دید که اکثر این محصولات به‌راحتی قابل‌دسترسی بوده و قیمت پایینی هم دارند.

 

جوش‌شیرین

جوش‌شیرین یا کربنات سدیم می‌تواند به‌عنوان یک خمیر پاک‌کننده مؤثر برای از بین بردن لکه‌های آب سخت و … استفاده شود. جوش‌شیرین همچنین بوهای ناخوشایند را جذب کرده و حتی قادر به نابود کردن برخی از انواع قارچ است. علاوه بر آن جوش‌شیرین زنگ‌زدگی روی سطوح استیل و فلزی (غیر از آلومینیوم) را از بین می‌برد.

 

بوراکس

بوراکس به علت دارا بودن خواص ضد قارچی، اغلب برای شستشو و تمیز کردن سطوح مورداستفاده قرار می‌گیرد.

 

مایع ظرف‌شویی

در تهیه بیشتر مایع ظرف‌شویی‌ها از ترکیبات شیمیایی مضر استفاده می‌شود. بهتر است که مایع ظرف‌شویی طبیعی بخرید. این نوع مایع ظرف‌شویی‌ها معمولاً گیاهی بوده و مواد شیمیایی کمتری در آن‌ها به‌کاررفته است.

 

نمک

نمک به‌عنوان یک ساینده قوی عمل می‌کند. البته استفاده از «نمک کوشر» به علت دانه‌های درشت‌تر، نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت.

 

روغن درخت چای

این روغن از یک گیاه محلی در استرالیا به دست می‌آید و گفته می‌شود دارای خاصیت ضد میکروبی است.

 

سرکه

اسید موجود در سرکه همانند یک ضدعفونی‌کننده قوی عمل می‌کند. با کمک سرکه می‌توان بسیاری از باکتری‌های بیماری‌زا را از بین برد.

 

روش اول درست کردن تمیزکننده طبیعی سرویس بهداشتی

مواد لازم:

 

۲ قاشق چای‌خوری بوراکس

 

یک قاشق چای‌خوری کربنات سدیم (washing soda)

 

حدود ۲۵۰ سی‌سی آب جوش

 

یک قاشق غذاخوری پاک‌کننده چندمنظوره مثل Sal Suds و …

 

حدود یک فنجان آب با دمای معمولی

 

یک‌چهارم قاشق چای‌خوری اسانس طبیعی لیمو

 

یک‌دوم قاشق چای‌خوری اسانس طبیعی پرتقال

 

۱۰ قطره اسانس برگ دارچین

 

یک‌چهارم قاشق چای‌خوری اسانس گل میخک یا روغن درخت چای

 

یک عدد بطری اسپری زن

 

شوینده طبیعی

 

 

 

طرز تهیه:

 

بوراکس و کربنات سدیم را در بطری اسپری زن بریزید و سپس آب جوش را به آن‌ها اضافه کنید.

درب بطری را ببندید و تا زمانی که مواد کاملاً با هم ترکیب شوند، بطری را تکان دهید.

اکنون پاک‌کننده چندمنظوره و اسانس‌های روغنی طبیعی را به مواد داخل بطری بیفزایید. پس‌ازآن آب (به دمای اتاق) را داخل بطری بریزید تا جایی که لبریز نشود و کمی سر بطری خالی بماند.

درنهایت بعد از بستن درب بطری، آن را محکم تکان دهید تا همه مواد به‌خوبی مخلوط شوند.

 

 

نحوه استفاده:

 

از این تمیزکننده طبیعی در تمام سطوح موجود در حمام و سرویس بهداشتی می‌توانید استفاده کنید. در صورت نگرانی از اثر اسپری، ابتدا روی یک سطح کوچک آن را تست کنید. برای ضدعفونی کردن سرویس بهداشتی و حمام، پس از اسپری کردن تمیزکننده طبیعی، چند دقیقه صبر کرده و سپس آن را پاک کنید. این باعث می‌شود تا اسانس‌های روغنی طبیعی موجود در تمیزکننده، باکتری‌های بیماری‌زای روی سطوح را از بین ببرند. برای پاک کردن لکه‌های سخت پس از اسپری کردن تمیزکننده طبیعی حدود ۱۰ دقیقه صبر کرده و بعد بشویید.

 

 

روش دوم درست کردن تمیزکننده طبیعی سرویس بهداشتی

مواد لازم:

 

یک‌چهارم فنجان جوش‌شیرین یک‌هشتم فنجان آب‌لیمو یک‌هشتم فنجان نمک ۲ قاشق غذاخوری صابون کاستیل مایع یا مایع ظرف‌شویی (به‌دلخواه) سرکه سفید به مقدار لازم

 

 

طرز تهیه:

 

یک ظرف مناسب تهیه کرده و تمام این مواد را در آن بریزید.

مواد را به‌خوبی هم بزنید تا کاملاً ترکیب شوند.

سرکه سفید را به مقدار موردنیاز اضافه کنید که غلظت ترکیبات به اندازه لازم برسد.

بهتر است ابتدا تمیزکننده طبیعی را در یک بخش کوچکی از سرویس بهداشتی تست کنید.

توجه کنید که ترکیبات این تمیزکننده به‌گونه‌ای است که فقط باید در هنگام نظافت آن را درست کرد و قابل نگهداری نیست.

 

 

هشدارها در مصرف شوینده‌های طبیعی

اگر در حمام یا سرویس بهداشتی شما کاشی‌ها و بافت قدیمی وجود دارد، در استفاده از مواد اسیدی و پاک‌کننده‌های قوی احتیاط کنید.

فکر نکنید که چون از تمیزکننده طبیعی استفاده می‌کنید نیازی به مراقبت و احتیاط نیست. هنگام کار با این تمیزکننده‌ها دستکش را فراموش نکنید و همچنین آن‌ها را از دسترس کودکان دور نگه‌دارید.



:: برچسب‌ها: نظافت منزل مشهد ، نظافت منزل توسط خانم ، نظافت منزل ، نظافتجی,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 10:9


قالیشویی شرق تهران

 پیدا کردن بهترین قالیشویی از بین همه قالیشویی شرق تهران کاری است که نیاز به زمان دارد. اگر ساکن شرق تهران هستید و به دنبال بهترین قالیشویی یا یک قالیشویی خوب در بین قالیشویی شرق تهران هستید باید قالیشویی ها را از فیلتر و صلاحیت لازم رد کنید.

 

 

 

آیا خشکشویی فرش در منزل امکان پذیر است؟

شاید شما هم با شنیدن عبارت خشکشویی فرش در منزل تعجب کرده باشید. مگر می شود که فرش را آن هم در منزل خشکشویی کرد.همان طور که می دانید خشکشویی لباس هم نسبت به شستشوی کامل آن در لباسشویی و سپس اتو کردن آن مزایای بسیاری دارد.در مورد فرش هم همین طور است.

قالیشویی افرا ارائه دهنده خدمات شستشوی فرش، موکت، پتو، مبلمان و همچنین خدمات خشکشویی فرش، موکت و مبلمان با اعزام همکاران به منزل شما خدمات خشکشویی را در منزل شما انجام خواهد داد. مزیتی که خشکشویی در منزل دارد این است که نیاز نیست که منزل مان برای مدت زیادی برهنه شود. در این زمان ها ما احساس بدی خواهیم کرد. پس خشکشویی انجام می دهیم تا در کمترین زمان بتوانیم از فرش مان دوباره استفاده کنیم.

در چه صورت خشکشویی فرش در منزل صورت می گیرد ؟

اگر فقط قسمتی از فرش منزل تان کثیف شده است و شما مایل نیستید.

که آن را به طور کامل شستشو کرده و به قالیشویی بسپارید خشکشویی فرش گزینه مناسبی خواهد بود.

اگر جنس فرش شما بسیار نازک است و این نگرانی را دارید.

که در صورت سپردن آن به قالیشویی آسیب خواهد دید، خشکشویی گزینه مناسبی برای شما است.

اگر فرش بسیار گران بهایی دارید و فقط روی آن گرد و خاکی شده و آلودگی دارد.

خشکشویی فرش انتخاب بسیار خوبی است.

اگر نوزادی دارید و چهار دست و پا روی فرش راه می رود و شما نگران این هستید .

که به دلیل باکتری ها و قارچ های روی فرش فرزند دل بندتان بیمار شود.

خشکشویی در فواصل نزدیک می تواند به از بین بردن باکتری ها و قارچ ها کمک کند.

اگر حتی موکت منزل تان آلوده شده است و نگرانید که در صورتی که آن را بشویید پرز بدهد.

و یا رنگ آن تغییر کند هم خشکشویی برای شما انتخاب بسیار خوبی است.

که بدون تغییر رنگ یا آسیبی موکت یا فرشتان تمیز می شود.

همه این کارها می تواند در منزل شما اتفاق بیفتد و فرش شما به سرعت آماده استفاده دوباره شود.

در نظر داشته باشید که فرش شما برای این که خشکشویی شود نباید پرز زیادی داشته باشد.

پرز می تواند مانعی برای خشکشویی فرش باشد.

پس اگر تمایل به این کار دارید ابتدا مطمئن شوید که فرش تان پرزی نداشته باشد.

 

نحوه ی خشکشویی فرش در منزل

خشکشویی مبلمان و فرش می تواند تماما در منزل شما انجام شود.

شما فقط کافی است که روی فرش خود را جارو برقی بکشید تا آماده خشکشویی شود.

سپس همکاران ما با دستگاه های تمام مکانیزه خشکشویی به منزل شما می آیند و عملیات آغاز می شود.

سیستم دستگاه مکانیزه خشکشویی فرش به این گونه است

که مواد شوینده مخصوص فرش شما با دوز معین با بخار به فرش شما اعمال می شود.

سپس روی فرش کف کرده و همکاران ما کف را به صورت حرکات دورانی و صاف به همه قسمت های فرش انتقال می دهند.

بعد از تمیز کردن فرش با کف، کف را با استفاده از دکمه مکنده دستگاه می کشند.

به طوری که هیچ آب و کفی روی فرش باقی نمی ماند.

اگر که اثراتی از لک ها و کثیفی ها باقی مانده بود دوباره این کار را تکرار می کنند

و کف را به روی فرش منتقل می کنند. این عمل را آن قدر تکرار می کنند تا فرش کاملا تمیز شود.

بعد از مکش تمامی آب و کف ها از روی فرش و تمیز شدن آن به صورت کامل با باز گذاشتن پنجره ها مدت بسیار کمی طول می کشد که فرش کاملا خشک شود.

توجه داشته باشید که خشکشویی فرش بدون کمترین آسیب به بافت و نخ فرش انجام می شود. همچنین رنگ پریدگی فرش و موکت که ممکن است در شستشوی فرش اتفاق بیفتد در خشکشویی اتفاق نمی افتد. مزیت دیگر خشکشویی این است که در کمترین زمان می توان دوباره از فرش استفاده کرد.



:: برچسب‌ها: قالیشویی شرق تهران ، قالیشویی ، بهترین قالیشویی شرق تهران ، قالیشویی خوب,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 10:0


نظافت منزل شیراز

نظافت منزل شیراز یکی از خدمات پر متقاضی در شهر شیراز است. با نزدیک شدن به ایام عید بازار نظافت منزل و خانه تکانی بسیار داغ می شود. نظافت منزل خصوصا خانه تکانی که همه چیز باید از نو تمیز و مرتب شود اغلب کاری سخت و طاقت فرسا می شود. بنابرین بسیار از افراد خانه دار ترجیح می دهند بحداقل برای زمان خانه تکانی از خدمات نظافت منزل استفاده کنند. خصوصا نظافت منزل توسط خانم متقاضی بسیار زیادی دارد.داشتن خانه ای تمیز و مرتب وظیفه سختی است.

 

چند پیشنهاد ساده کمک می کند تا خانه شما کمتر کثیف شود و حجم کارهای خانه تکانی و نظافت منزل را کاهش دهید:

 

1. برنامه ریزی کنید

برای آن که خانه را خوب و کامل تمیز کنید، برنامه ریزی نمایید. قسمت هایی که باید تمیز شوند مانند آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، زمین و پنجره ها را در نظر داشته باشید.

 

2. برنامه پنج روزه داشته باشید

برای نظافت، یک برنامه پنج روزه در نظر بگیرید.

 

در روز اول و چهارم کل خانه را گردگیری کنید. از برس های گردگیر و دستمال مناسب مبل استفاده کنید. روی مبل ها را جاروبرقی بکشید. گردوغبار پرده ها را با جاروبرقی بگیرید.

 

روز دوم و پنجم، موادغذایی باقی مانده و بی استفاده داخل یخچال را دور بریزید و یخچال را تمیز کنید. برای تلنبار نشدن لباس های کثیف، یک یا دو بار ماشین لباسشویی را روشن کنید. در حالی که برنامه مورد علاقه تان را می بینید، برای پر شدن لباسشویی، از همسر یا بچه ها کمک بگیرید. به بچه ها یاد دهید لباس هایشان را در کشوی مخصوص خود قرار دهند و قبل از بیرون آوردن اسباب بازی جدید، اسباب بازی قبلی را سر جای خود بگذارند.

 

روز سوم را به تمیز کردن کف زمین و کلیه سطوح سخت اختصاص دهید. کف زمین را طی و فرش ها را جاروبرقی بکشید.

 

3. جایگذاری مواد شوینده

مواد شوینده و ضدعفونی کننده را زیر سینک آشپزخانه و کابینت روشویی قرار دهید. شستشوی سریع و روزانه باعث می شود این قسمت ها همیشه تمیز و عاری از جرم باشند. با قرار دادن شیشه پاک کن در این قسمت، لکه های آینه ها و درهای شیشه ای را به راحتی پاک کنید.

 

4. تمیز کردن حمام

بعد از هر حمام، آینه و روشویی را خشک کنید تا این قسمت همیشه تمیز به نظر برسد.

بعد از استحمام آخرین عضو خانواده، با استفاده از اسپری تمیزکننده مخصوص حمام (که برای دسترسی آسان زیر سینک قرار داده اید) این فضا را تمیز و ضدعفونی کنید.

 

5. تمیز کردن دستشویی

شب ها قبل از خواب، دستشویی را با برس مخصوص سریع تمیز کنید. با انجام روزانه این کارها خانه ای همیشه تمیز، مرتب و ضدعفونی شده خواهید داشت.



:: برچسب‌ها: نظافت منزل شیراز , نظافت منزل , خدمات نظافت منزل,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 13:21


قالیشویی غرب تهران

این روزها بسیاری از کارهای منزل را برون سپاری می کنیم. یکی از آن ها استفاده از خدمات قالیشویی و شست و شوی فرش است. برای کاهش هزینه ها و صرفه جویی در پول انتخاب بهترین قالیشویی در نزدیک محل شما تصمیم هوشنمدانه ای است. اگر شما ساکن غرب تهران هستید قالیشویی غرب تهران باید جزو انتخاب های شما باشد.

 

  نکاتی برای مراقبت از فرش :

 

 مانند هر شی دیگری فرش نیز نیاز به نگهداری دارد. با رعایت برخی نکات می‌توانید طول عمر فرش خود را افزایش داده و برای مدت بیشتری آن را نو نگاه دارید:

 

۱- اجازه ندهید نور مستقیم خورشید روی فرش بتابد.

 

۲- فرش را در نزدیکی منابع حرارتی و آتش‌زا قرار ندهید.

 

۳- برای جابه جا کردن فرش آن را رول کنید و هرگز اقدام به تا کردن فرش ننمایید چون سبب شکسته شدن آن می‌شود.

 

۴- فرش را در مکان‌های مرطوب قرار ندهید زیرا رطوبت باعث پوسیدگی فرش می‌شود.

 

۵- وسایل سنگین نظیر مبلمان و کمد را روی فرش قرار ندهید زیرا سبب فشردگی الیاف در یک نقطه می‌شود و در صورت اجبار به این کار، هر چند وقت یکبار نیز جای وسایلی که روی فرش گذاشته‌اید را تغییر دهید.

 

۶- هفته‌ای یکبار فرش را با جاروبرقی تمیز کنید.

 

۷- هر چند وقت یک‌بار فرش را سر و ته کنید تا در معرض سایش قرار نگیرد.

 

۸- فرش را در زیر درها به گونه‌ای پهن کنید که در تماس مداوم با آن نباشد.

 

۹- شستن فرش را به شرکت‌های معتبر قالیشویی بسپارید و از شستن آن در خانه حذر کنید.

 

۱۰- اگر فرش را روی سرامیک یا موزاییک پهن کرده‌اید و این امر سبب حرکت فرش می‌شود می‌توانید از چسب‌های مخصوص فرش یا همان ترمز فرش یا آسترهای اسفنج مانند استفاده کنید



:: برچسب‌ها: قالیشویی غرب تهران , قالیشویی , بهترین قالیشویی غرب تهران , شست و شوی فرش,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 9:22


نظافت منزل کرج

نظافت منزل کرج یکی از پر متقاضی ترین خدمات در شهر کرج می باشد. نظافت منزل کاری پر دردسر و وقت گیر است. برای اینکه همیشه خانه ای تمیز و مرتب داشته باشیم هر روز هفته باید در حال تمیز کاری باشیم اما خوشبختانه شرکت های وجود دارند که کار نظافت منزل را به خوبی انجام می دهند.برای دریافت خدمات منزل کرج می توانیم به صورت روزانه هفتگی ماهیانه یا حتی فقط در روزهای شلوغ از خدمات منزل استفاده کنیم.

 

ما به شما پیشنهاد می کنیم که این هفت مرحله را برای نظافت منزل دنبال کنید زیرا اگر در نظافت منزل تازه کار هم باشید، می توانید تمام خانه خود را در ظرف چهار ساعت برق بیندازید و وقتی کمی حرفه ای شدید شاید دیگر دو ساعت و نیم هم برای این کارها کافی باشد.

 

نقطه شروع: حمام و سرویس های بهداشتی

 

رومیرو می گوید: «من همیشه کارم را از این مکان شروع می کنم چون آنجا محل خوبی برای قرار دادن ملزومات کار است.»

 

 ● نقشه حمله: از بالا به پایین، از چپ به راست

 

برای شروع هر کاری، ابتدا از بالاترین نقطه اتاق شروع کنید یعنی مثلاً برای گردگیری از قفسه های بالایی شروع کنید و در اتاق از سمت چپ به راست نظافت را انجام دهید. با این روش هیچ کاری از قلم نمی افتد و شما گرد و غبار را از قفسه های بالایی که تمیز کردید به پایین منتقل خواهید کرد.

 

مرحله اول: گردگیری

 

گردگیری هر اتاق، شامل روی همه وسایل و مبلمان، قسمت زیرین قفسه ها، دستگیره ها، همینطور قاب های عکس، صفحه تلویزیون و مجسمه ها و وسایل تزیینی می باشد. رومیرو در این مورد می گوید: «وقتی گردگیری با دستمال خشک امکانپذیر باشد، بهتر است با این روش نظافت کنیم. چون خیس کردن برخی وسایل کار را مشکل می کند. برای تمیز کردن اثر انگشت، از یک دستمال میکروفایبر مرطوب شده با آب گرم استفاده کنید. نکته: به قسمت های بالایی توجه کنید. رومیرو می گوید: «کسی به گردو خاکی که روی قسمت بالایی اثاثیه نشسته است، توجه نمی کند. دقیقاً آنجا جایی است که بیشترین گروغبار جمع می شود و از آنجا روی زمین منتقل می شود.»

 

مرحله دوم: اثاثیه پارچه ای

 

روتختی ها را برادرید و ملحفه های تمیز بکشید. بالش ها و رویه اثاثیه و مبلمان را مرتب کنید. با لوله جاروبرقی سطوح مبلمان را جارو بکشید.

 

مرحله سوم: آینه ها و شیشه ها

 

تمامی آینه ها و شیشه های منزل را دستمال بکشید. نکته: از یک دستمال نمدار و یک دستمال خشک میکروفایبری استفاده کنید تا جای دستمال و لکه باقی نماند.

 

مرحله چهارم: نظافت سطوح

 

همه سطوح و پیشخوان ها و میزهای خانه را دستمال کشیده و در صورت نیاز آنها را ضدعفونی کنید. نکته: مطمئن شوید که همه جاهایی که با دست و انگشتان تماس دارند مانند دستگیره درب ها، کلیدهای برق، کنترل لوازم صوتی تصویری و تلفن را تمیز کرده اید. پین می گوید: «این مکان ها جاهایی هستند که بیشتر اوقات فراموش می شوند درصورتی که منبع میکروب ها هستند.»

 

مرحله پنجم: آشپزخانه و حمام و سرویس های بهداشتی

 

برروی وان حمام، سینک دستشوئی و توالت شوینده مناسب را اسپری کنید و چند دقیقه بعد برگردید و آن را تمیز کنید. سپس به آشپزخانه بروید و درون مایکرویو، کابینت ها و درب وسایل آشپزخانه را با دستمالی مناسب خوب تمیز کنید.

 

مرحله ششم: تی کشیدن

 

کف حمام، آشپزخانه و دیگر قسمت های کف که نیاز به تی کشیدن دارند را تی بکشید یا با دستمال تمیز کنید. نکته: رومرو در این باره می گوید: «من همیشه کف حمام و دستشویی را با یک دستمال میکروفایبری و پاک کننده با دست دستمال می کشم تا مطمئن شوم همه گوشه و کنارها، حتی پشت توالت های فرنگی تمیز و صد درصد ضدعفونی شده اند.»

 

مرحله هفتم: جارو کشیدن

 

رومیرو بیان کرد: «من جارو کردن از دم اتاق خواب ها به قسمت بیرونی، پله ها از بالا به پایین شروع می کنم و بعد بیرون خانه را تمیز می کنم.» نکته: لازم نیست برای جارو کشیدن خودتان را اذیت کنید و سانت به سانت را با دقت جارو کنید.



:: برچسب‌ها: نظافت منزل کرج , نظافت منزل , نظافتچی , شرکت خدماتی نظافتی,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 8:34


قیمت قالیشویی

مهم ترین فاکتور در  تعیین  قیمت قالیشویی بر اساس قیمت های اتحادیه اصناف قالیشویی، خدمات اضافی است که شما برای شست وشوی فرش خود دریافت می کنید.متناسب با جنس،گران قیمت بودن و یا دستبافت بودن فرش شما قیمت ها می توانند افزایش یابند. البته بعضی از فرش ها  نیاز به خدمات بیشتری مانند پرزگیری و ریشه گیری نیز دارند.

 

قبل از شست و شوی فرش چه عواملی را باید در نظر بگیریم؟

  • از جنس فرش خود آگاهی پیدا کنید.
  • برچسب تگ شده به فرش را مطالعه کنید.
  • فرش را کاملا بررسی کرده و لکه های آن را ملاحظه کنید.
  • مقاله های شستشوی انواع لکه را مطالعه کرده و قبل از شستشوی کلی سعی کنیم لکه هارا از بین ببریم.
  • اگر جنس فرش حساس است و یا با لکه ای مشکوک و سمج روبه رو هستید دست به آن نزده و آنرا با قالیشویی مورد نظر مطرح کنید.
  • قبل از اینکه فرش را به قالیشویی بسپارید در مورد آن تحقیق کنید.
  • اگر میخواهید فرش را خود در منزل بشویید یا باید با متخصص شستشو مشورت کرده و یا خود آگاهی لازم را درباره نوع شستشو و فرش داشته باشید تا پس از آن پشیمانی به بار نیاید.


:: برچسب‌ها: قیمت قالیشویی , شست و شوی فرش , قالیشویی , شرکت نظافتی,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 8:36



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cleanz ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید
farsimaryam96@gmail.com




مریم فارسی




تعمیر کولر گازی ال جی
سرویس کولر گازی ال جی
تعمیر کولر گازی در منزل
سرویس کولر گازی در منزل
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی و آدرس cleanz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












پرستار بچه , پرستار سالمند در منزل , پرستار سالمند , پرستار کودک , پرستار کودک , نظافت منزل , شرکت خدماتی نظافتی , پرستار کودک در منزل , خدمات پرستاری در منزل , نگهداری سالمند در منزل , پرستار در منزل , خدمات پرستاری شبانه روزی , خدمات پرستاری در منزل , پرستار کودک در منزل , شرکت خدماتی نظافتی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: